.

Beantwoord

buienland bellen werkt niet

  • 29 May 2014
  • 2 reacties
  • 356 Bekeken

Als ik vanuit Zeeuws Vlaanderen door België naar Bergen op Zoom rijd, valt iedere keer mijn bereik weg. Bellen buitenand staat aan. Mijn "bedrijfstelefoon" van een andere provider schakelt wel gelijk over. Nu heb ik vorige week de sim kaarten verwisseld, en dan doet mijn telefoon het wel gelijk, en de "bedrijfstelefoon " met de simyo simkaart doet het niet. Het ligt dus niet aan mijn telefoon. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Ernst 30 May 2014, 16:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo Reneschop.

Toen ik je topictitel las dacht ik al, dat wordt lastig om je te helpen met bellen in buienland. :)

Controleer om te beginnen dit alles.

Anders lijkt het er op dat je simyo kaart versleten is, kun je wel met simyo bellen in Nederland?
Misschien dat je een nieuwe sim nodig hebt.

Ik zou wachten op reactie van moderator, verwacht van hem hetzelfde antwoord.
Uit-/aanzetten helpt niet omdat je bij verwisseling van sim in telefoon dat al hebt gedaan.

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Reneschop, welkom op het Simyo forum!

Ik kan nog geen verbruik in het buitenland zien bij je, dus ik weet niet of je de tips van Friesian al hebt uitgevoerd.
Je kúnt een versleten simkaart hebben, maar dat heeft denk ik geen invloed op het bellen in en naar het buitenland.

Ik heb daarom nu eerst die optie eens uit- en aangezet. Als jij je mobiel ook uit en aan wilt zetten, hoor ik graag of dit geholpen heeft.

Friesian; dank je voor het meedenken!

Reageer