.

Beantwoord

Bellen naar / uit Rwanda lukt niet, wat moet ik doen?

  • 6 October 2014
  • 1 reactie
  • 322 Bekeken

Hoi Simyo,
Mijn vrouw is onlangs overgestapt naar simyo en haar nummer is nu ook overgezet. Alleen nu doen hij het niet, ze zit momenteel in Rwanda. Als ik haar bel zegt ie dat het nummer niet bereikbaar is en als zij probeert te bellen zegtie niet toegestaan. Ik heb gekeken in haar online instellingen en bellen buitenland staat wel aan. Hoe kan dit (verholpen worden)?

Groeten

Edit: hij doet het inmiddels
icon

Beste antwoord door Naomi 8 October 2014, 14:53

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi boukepieter, welkom op het forum van Simyo!

Je geeft aan dat je vrouw jou niet kon bellen vanuit Rwanda. Ook dat jij vanuit Nederland niet naar haar kon bellen. Fijn om te horen dat het inmiddels werkt 🙂

Ik vraag me wel af of je weet waar het aan lag 😮 Op deze manier kan je ook andere forumgebruikers helpen. Als je vrouw helemaal geen bereik had, kan het bijvoorbeeld helpen om naar een netwerk te zoeken. In je toestel kan je handmatig een buitenlands netwerk selecteren. Als jij ook bij Simyo zit en je wilt naar je vrouw bellen, dan kan je kijken of je optie 'Bellen in en naar het buitenland' aanstaat. Soms kan het ook zijn dat je in je toestel per ongeluk een nummer blokkeert. Als je een bepaald persoon niet kan bellen, is het handig om dit te controleren in je toestel.

Weet je ook wat geholpen heeft? 🙂

Reageer