.

Beantwoord

bellen in het buitenland

  • 11 January 2013
  • 5 reacties
  • 936 Bekeken

Beste mensen.
Ik kan in het buitenland niet bellen, ondanks dat ik het op de website aangezet heb en daarna nog opgewaardeerd. Als ik in het buitenland handmatig wil zoeken, vindt de telefoon geen netwerken en suggereert dat iets met de Sim niet in orde is. Ik heb een Nokia Lumia 610. Hebben jullie nog suuesties? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Wayne 14 January 2013, 16:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Beste mensen.
Ik kan in het buitenland niet bellen, ondanks dat ik het op de website aangezet heb en daarna nog opgewaardeerd. Als ik in het buitenland handmatig wil zoeken, vindt de telefoon geen netwerken en suggereert dat iets met de Sim niet in orde is. Ik heb een Nokia Lumia 610. Hebben jullie nog suuesties? Alvast bedankt


Al geprobeerd of het uit- en aanzetten van de Nokia eventueel in combinatie met het uithalen en terugzetten van de Sim het probleem oplost?
Beste mensen.
Ik kan in het buitenland niet bellen, ondanks dat ik het op de website aangezet heb en daarna nog opgewaardeerd. Als ik in het buitenland handmatig wil zoeken, vindt de telefoon geen netwerken en suggereert dat iets met de Sim niet in orde is. Ik heb een Nokia Lumia 610. Hebben jullie nog suuesties? Alvast bedankt


Al geprobeerd of het uit- en aanzetten van de Nokia eventueel in combinatie met het uithalen en terugzetten van de Sim het probleem oplost?


Heb ik inderdaad gedaan, maar dat hielp niet !
Reputatie 7
Badge +9
En in Nederland bellen werkt? Misschien moet het "Bellen in en naar het buitenland" gereset worden (door een moderator), maar je kan ook proberen het op Mijn Simyo zelf uit te zetten en na een half uurtje of zo weer aan te zetten.
In nederland gaat het goed. Ik zal je tip uitproberen.
Reputatie 2
Badge +1
Hey sjefconny,

Ik zie dat je de optie bellen in en naar het buitenland reeds hebt gereset. Zou je even kunnen laten weten of alles nu naar behoren werkt?

Reageer