.

Beantwoord

Bellen/gebeld worden in het buitenland

  • 26 August 2013
  • 2 reacties
  • 904 Bekeken

Hallo, 

ik woon in Zeeuws-vlaanderen, dicht bij België en het is wel handig dat ik in het buitenland kan bellen/gebeld worden. Echter als ik in België wordt gebeld krijg ik een gemiste oproep zodra ik weer terug over de Nederlandse grens ben. Heb nog niet geprobeerd te bellen vanuit België, want toen ik in belgië was wist ik dit nog niet. Mijn telefoon is een Samsung Galaxy S4. De optie op mijn simyo staat ook aan. 

Bedankt,

Robin 
icon

Beste antwoord door Natascha 27 August 2013, 15:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik zou zeggen probeer eens een netwerk met de hand te kiezen als je in België bent, misschien dat de telefoontjes dan wel doorkomen. Aan het ontvangen van inkomende gesprekken terwijl je in België aan het roamen bent zijn overigens wel kosten verbonden (8 cent per minuut).
Badge +6
Hallo, 

ik woon in Zeeuws-vlaanderen, dicht bij België en het is wel handig dat ik in het buitenland kan bellen/gebeld worden. Echter als ik in België wordt gebeld krijg ik een gemiste oproep zodra ik weer terug over de Nederlandse grens ben. Heb nog niet geprobeerd te bellen vanuit België, want toen ik in belgië was wist ik dit nog niet. Mijn telefoon is een Samsung Galaxy S4. De optie op mijn simyo staat ook aan. 

Bedankt,

Robin 


Hoi Koemo,

Welkom op het forum!
Vervelend dat je niet gebeld kan worden in het buitenland. Ik heb de optie 'Bellen in en naar het buitenland' een reset gegeven.
Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten om de reset te verwerken op het netwerk. Mocht je weer naar België gaan en je toestel vindt niet het juiste netwerk dan raad ik je aan je toestel uit/aan te zetten en dan handmatig naar het juiste netwerk te zoeken.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer