Skip to main content
antwoord

bellen en internet Albanië

• July 29, 2024
  • 3 reacties
  • 556 Bekeken

Kan ik met simyo ook in Albanië 🇦🇱 gewoon internet en bellen zonder exstra kosten weet iemand dat 

Beste antwoord door Seren

Update: Nieuwe Buitenlandbundels in Albanië beschikbaar!

Goed nieuws! Vanaf vandaag introduceren wij gloednieuwe Buitenlandbundels voor internet in de populairste bestemmingen buiten Europa. Met deze bundel internet je zorgeloos op je bestemming!

Voor alle details over hoe het werkt, welke bundels beschikbaar zijn en hoe je ze activeert, verwijs ik je graag naar het officiële topic op ons forum:Simyo Buitenlandbundels: Blijf verbonden buiten de EU!

Nog meer informatie vind je op onze website via deze pagina: Simyo servicepagina Buitenlandbundels.

Omdat alle informatie nu netjes gebundeld staat in het forumtopic, zal ik dit topic sluiten. Heb je daarna nog vragen? Laat het dan vooral weten in het aankondigingstopic!

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

• July 30, 2024

Hier een hele handige pagina voor

https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming

Stukje naar beneden kies het land en voila je antwoord.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • July 30, 2024

Hoi @Patrickhamertje,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag!

Je bundels zijn alleen geldig binnen zone 1 gebied. Albanië valt onder zone 2, dit betekent dat je per belminuut/sms/MB betaalt. Via de link die @RobbyTown heeft gedeeld kun je onze tarieven in het buitenland super gemakkelijk terugvinden. 

Hier een hele handige pagina voor

https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming

Stukje naar beneden kies het land en voila je antwoord.

Heel erg bedankt voor het delen van de link @RobbyTown 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • July 1, 2025

Update: Nieuwe Buitenlandbundels in Albanië beschikbaar!

Goed nieuws! Vanaf vandaag introduceren wij gloednieuwe Buitenlandbundels voor internet in de populairste bestemmingen buiten Europa. Met deze bundel internet je zorgeloos op je bestemming!

Voor alle details over hoe het werkt, welke bundels beschikbaar zijn en hoe je ze activeert, verwijs ik je graag naar het officiële topic op ons forum:Simyo Buitenlandbundels: Blijf verbonden buiten de EU!

Nog meer informatie vind je op onze website via deze pagina: Simyo servicepagina Buitenlandbundels.

Omdat alle informatie nu netjes gebundeld staat in het forumtopic, zal ik dit topic sluiten. Heb je daarna nog vragen? Laat het dan vooral weten in het aankondigingstopic!