.

Beantwoord

Belachelijke rekening internet in Egypte, wat nu?

  • 30 January 2015
  • 1 reactie
  • 1883 Bekeken

Net terug van vakantie uit Egypte werden we geconfronteerd met een rekening van 335 euro,op zaterdag 24-1 zou er voor 275 euro geinternet zijn 60 Mb dat zijn 30 boeken downloaden,en er is geen verbinding geweest,de klantenservice laat het afweten en verwijzen naar Mijn Simyo.lekkere service,ze laten je gewoon in de kou staan,we stappen dan ook op, de groeten !!
icon

Beste antwoord door Naomi 31 January 2015, 17:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Bellyman, welkom op het Simyo forum!

Vervelend dat je zo geschrokken bent van je verbruik 😞 Ik zie dat er van 21 tot 24 januari voor € 335,20 is geïnternet in Egypte. Je geeft in je bericht aan dat er geen verbinding is geweest. Toch heeft je simkaart wel internetverbinding kunnen maken.

Vorig jaar heb je via Mijn Simyo je optie Internet op je mobiel - buitenland aangezet. Doordat deze optie aanstaat kan je simkaart internetverbinding maken in het buitenland.

Jammer dat je daarnaast de service als vervelend hebt ervaren. Ik zie dat er verschillende dingen voor je zijn uitgezocht.
Voor het internetten in het buitenland is namelijk een limiet. Dit limiet is € 50. Wanneer je dit bereikt, dan heb je zelf in de hand of je doorgaat met internetten. Je ontvangt van ons een sms. Op deze sms heb je gereageerd door JA te sms'en naar 1330. Hierdoor zijn je kosten boven de € 50 uitgekomen.

Je hoeft zelf niet bewust te internetten om internet te verbruiken. Je toestel kan namelijk op de achtergrond het één en ander bijwerken, bijvoorbeeld Whatsapp berichten, e-mails of updates. Van wat voor type toestel maak je gebruik?

Afhankelijk van je toestel kun je zien welke apps bijvoorbeeld veel internet hebben verbruikt 🙂 Ook kun je in je toestel aangeven wat via Wifi hoort te gaan en wat via mobielinternet.

Laat je weten welk type toestel je hebt?

Reageer