.

Beantwoord

Alternatieve roaming provider

  • 8 July 2014
  • 4 reacties
  • 448 Bekeken

Badge
Hoi,

Op 27 mei heb ik van Simyo een mailtje ontvangen met het nieuws over de nieuwe roaming tarieven binnen de EU die 1 juli in zijn gegaan, en de mogelijkheid om alternatieve providers te gebruiken in het buitenland, waarbij werd verwezen naar de KPN website: http://www.kpn.com/prive/mobiel/toestel-en-abonnement/service/in-het-buitenland/eu.htm

Hier staan nog altijd geen providers vermeld die dit aanbieden, betekent dat dat er dan ook daadwerkelijk geen providers zijn waar dat kan, of is er elders een lijst met providers te vinden?

Het land waar ik hiervan gebruik zou willen maken is Roemenië.

Groeten,

Maarten
icon

Beste antwoord door Ernst 9 July 2014, 15:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Aistina,

Op dit moment is er inderdaad nog geen provider die Local Break Out (zoals dit officieel heet) aanbiedt.
Wat eigenlijk heel jammer is, want het principe is heel mooi. Ook durf ik je niet te zeggen wanneer dit wél daadwerkelijk aangeboden gaat worden.
Badge
Dat is inderdaad jammer om te horen, is er een plek/nieuwsbrief of iets dergelijks via waar ik hierover op de hoogte gehouden kan worden?
Badge +6
Dat is een goede vraag Aistina, ik verwacht sowieso de site die je zelf al aangaf in je eerste bericht.

Maar ik ga het even voor je navragen! 🙂
Badge +6
Hoi Aistina,

Aan de 'onderkant' van deze pagina zullen wij onze klanten hiervan op de hoogte houden 🙂

Reageer