Beste @HansA vaak geeft het verbetering als je handmatig een buitenlandse provider kiest i.p.v. automatisch.
De ene provider heeft een betere dekking dan de andere.
@HansA Als je een nieuwere iPhone hebt is de kans groot dat je een eSIM kunt gebruiken zeker als het een van de nieuwere generatie iPhones is. Deze zijn betrouwbaarder, zeker op de langere termijn, dan ouderwetse simkaartjes. Misschien verbetert een eSIM de verbinding met het netwerk. Ik weet niet precies wanneer iPhones eSIMS zijn gaan ondersteunen, dus of je vrouw een eSIM kan gebruiken moeten jullie even checken. Het overschakelen op een eSIM bij Simyo is gratis.
Gezien beide telefoon toestellen in NL perfect werken zal het aan de dekking van de providers liggen. Tot Emmerich is er nog NL dekking, dan eerst voor een paar minuten geen dekking, en dan begint de steentijd met Edge. Dus de hardware simkaart doet het wel.
Hi @HansA,
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet werkt in Duitsland!
Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie, dit zou verbetering kunnen opleveren. Het is belangrijk dat je je telefoon helemaal uitzet voor 15 minuten zodra je dit leest. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.
Super bedankt voor jullie hulp en tips! @JanD en @Scotsman 
Groetjes,
Roeqajja