.

zonder waarschuwing afgesloten waarom ?

  • 21 June 2012
  • 1 reactie
  • 456 Bekeken

Badge
JULLIE DOE ALLES AUTOMATISCH WAAROM DAN NIET AUTOMATISCH BERICHT NAAR MIJ

waarom werd ik vandaag afgesloten zonder waarschuwing van jullie 

ik ondekte tot mijn verbazing dat ik niet meer kon bellen vanochtend

u kunt geen uitgaande oproepen doen oproep blokering stond er op mijn telefoon

om administratie redenen werd er gemeld ik bellen met mijn prepaid en er werd telefonisch gezegd
omdat ik over mijn limit was gegaan van 75 euro internet op 1 dag ? dat doen ze automatisch blokeren
had internet schijnbaar niet afgesloten

Voordat jullie mij afsluiten kunnen jullie mij niet eerst een seintje geven dat ik afgesloten woord

dit kost mij nu nog veel meer geld als ik 2 dagen niet bereikbaar ben op mijn telefoon nummer

bij mijn eigen ing kantoor is betaling niet mogenlijk krijg geen kwitantie kunnen ze niet permail naar jullie versturen  
bij jullie rabo bank betalen is ook niet mogenlijk

moet ik nu jullie een kwitanties laten zien overleggen

kunnen jullie niet gewoon kijken of het bij geschreven is lijk me stuk makkelijker voor ons

heb maandelijk gewoon rekeningen van jullie rond de 300 euro en die betaalt worden

1 sms of email naar mij en alles was geregeld

wil weten of ik nu de enige ben die zomaar afgesloten woord

emails nagekeken niets van van julle ontvangen dat noem ik geen service


ben pis link nu








niet waarom moet ik ook nog een betaling

heb altijd mijn rejkening betaalt

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste W.Klein,

De aansluiting wordt geblokeerd als er meer dan €75,00 per dag buiten de bundel wordt verbruikt. Dit doen wij om te voorkomen dat er (te) hoge rekeningen ontstaan en/of misbruik wordt gemaakt van de aansluiting. Bij een tussentijdse betaling wordt de aansluiting weer gedeblokkeerd.
Volgens ons systeem heb je gister al contact opgenomen met de Klantenservice en is de aansluiting inmiddels gedeblokkeerd. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha

Reageer