JULLIE DOE ALLES AUTOMATISCH WAAROM DAN NIET AUTOMATISCH BERICHT NAAR MIJ
waarom werd ik vandaag afgesloten zonder waarschuwing van jullie
ik ondekte tot mijn verbazing dat ik niet meer kon bellen vanochtend
u kunt geen uitgaande oproepen doen oproep blokering stond er op mijn telefoon
om administratie redenen werd er gemeld ik bellen met mijn prepaid en er werd telefonisch gezegd
omdat ik over mijn limit was gegaan van 75 euro internet op 1 dag ? dat doen ze automatisch blokeren
had internet schijnbaar niet afgesloten
Voordat jullie mij afsluiten kunnen jullie mij niet eerst een seintje geven dat ik afgesloten woord
dit kost mij nu nog veel meer geld als ik 2 dagen niet bereikbaar ben op mijn telefoon nummer
bij mijn eigen ing kantoor is betaling niet mogenlijk krijg geen kwitantie kunnen ze niet permail naar jullie versturen
bij jullie rabo bank betalen is ook niet mogenlijk
moet ik nu jullie een kwitanties laten zien overleggen
kunnen jullie niet gewoon kijken of het bij geschreven is lijk me stuk makkelijker voor ons
heb maandelijk gewoon rekeningen van jullie rond de 300 euro en die betaalt worden
1 sms of email naar mij en alles was geregeld
wil weten of ik nu de enige ben die zomaar afgesloten woord
emails nagekeken niets van van julle ontvangen dat noem ik geen service
ben pis link nu
niet waarom moet ik ook nog een betaling
heb altijd mijn rejkening betaalt
Beste W.Klein,
De aansluiting wordt geblokeerd als er meer dan 75,00 per dag buiten de bundel wordt verbruikt. Dit doen wij om te voorkomen dat er (te) hoge rekeningen ontstaan en/of misbruik wordt gemaakt van de aansluiting. Bij een tussentijdse betaling wordt de aansluiting weer gedeblokkeerd.
Volgens ons systeem heb je gister al contact opgenomen met de Klantenservice en is de aansluiting inmiddels gedeblokkeerd. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.
Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.
Groetjes,
Manisha
De aansluiting wordt geblokeerd als er meer dan 75,00 per dag buiten de bundel wordt verbruikt. Dit doen wij om te voorkomen dat er (te) hoge rekeningen ontstaan en/of misbruik wordt gemaakt van de aansluiting. Bij een tussentijdse betaling wordt de aansluiting weer gedeblokkeerd.
Volgens ons systeem heb je gister al contact opgenomen met de Klantenservice en is de aansluiting inmiddels gedeblokkeerd. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.
Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.