.

Beantwoord

Worden er wel belminuten afgeschreven zonder dat er contact is geweest?

  • 7 May 2015
  • 7 reacties
  • 320 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Gisteren is mijn nummer overgezet naar Simyo. Om te weten of ik al was aangesloten heb ik naar mijn vaste telefoon gebeld en toen deze overging, heb ik het direct verbroken. Ik heb dus geen contact gehad. Toch is er een minuut van mijn beltegoed afgeschreven. Gaat dat altijd zo, dat je betaalt ook als je geen gesprek hebt gehad?
icon

Beste antwoord door Ruud 8 May 2015, 13:48

Bekijk originele reactie

7 reacties

Technisch gesproken is er verbinding geweest, zoals in onderstaand topic door Alex (van Simyo) antwoord.
https://forum.simyo.nl/bellen-85/mobiel-gesprek-geen-verbinding-toch-belminuten-7963
Aangezien dit bij jou gebeurt lijkt het nog steeds actueel te zijn.
Reputatie 2
Badge +2
Dit is de derde keer dat ik deze tekst intik, waarom lukt het steeds niet een bericht te plaatsen? En plakken kan ook al niet, ik raak behoorlijk geirriteerd door Simyo, nu al, na twee dagen klant te zijn. Gelukkig met een maandabonnement. Bij mijn eerste bericht ging het ook al zo moeilijk.

Nog een keer dan.
Dank voor de reactie, Frisian. Ik denk toch dat het bij mij anders ligt, ik heb helemaal geen contact gehad, geen bandje, geen bezettoon, geen antwoordapparaat, helemaal niets. Toen ik de bel hoorde overgaan heb ik direct neergelegd, de andere telefoon ging nog een keer over en stopte toen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Alouette,

Welkom op ons forum en bij Simyo:D

Ik ben direct even je aansluiting ingedoken. Nu zie ik tot mijn verbazing dat wij vanmorgen ook al contact hebben gehad via email;)
Daarin was ik op zoek naar je forumnaam, dat is nu dus niet meer nodig.

Als ik je verbruik bekijk zie ik maar één gesprek op de dag dat je nummer is overgezet.
Dat was een gesprek naar 12239 om je voicemail uit te zetten.:$ Verder zie ik geen gesprek.
Waaraan zie jij dat het gesprek van je minuten is afgetrokken?

Wel heel vervelend om te zien dat je zo veel moeite hebt om een reactie te plaatsen op ons forum.
Dat zou niet moeten namelijk.:? Kun je eens je browsergeschiedenis en cachegeheugen wissen?

Wat voor apparaat gebruik je om een reactie op het forum te plaatsen?

@Friesian, dankjewel voor de hulp!
Reputatie 2
Badge +2
Hallo Ruud,
Ik begrijp nu waar die minuut voor afgeschreven is, maar ik vind dat wel vreemd. Ik ben ervan uitgegaan dat het uitzetten van voicemail gratis is, dat lijkt me toch normaal. Daarbij heb ik hem zelf niet eens aangezet. Moet je bij Simyo elke keer dat je wat verandert daarvoor betalen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Alouette,

Fijn dat het nu duidelijk is:$
De meeste instellingen kun jij heel gemakkelijk via Mijn Simyo aan of uit zetten.
Kijk daarvoor onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo Ruud,
Dank voor de reactie. Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp het nu toch niet meer. In MijnSimyo staat bij tarieven dat aan-en uitzetten van voicemail gratis is. Maar er is bij mij wel een minuut afgeschreven. Ik zie dat omdat ik begon met 168 minuten en er nu nog 167 staan en ik heb niet gebeld, alleen om de voicemail uit te zetten. Of het moet een minuut zijn voor bellen naar mijn vaste nummer en direct weer neerleggen, voor er enig contact geweest is. Maar zoals je zelf al liet weten, er is geen gesprek geweest. Hoe kan er dan toch een minuut weg zijn?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Alouette,

Ik snap dat dit verwarring oplevert. Zelfs bij mij zaaide het verwarring.;)
Het hoort namelijk niet zo te zijn dat er voor het uit en aanzetten van je voicemail een minuut afgetrokken wordt.
Onze excuses.

Ik ben dit momenteel aan het uitzoeken met de technische heren, hoe het kan dat dit toch is gebeurd.
Zodra ik meer informatie en een oplossing heb, laat ik je het direct weten:D
Ik heb het als herinnering ook in mijn agenda gezet. Is het zo iets duidelijker geworden?

Reageer