.

Beantwoord

Worden er gesprekskosten berekend als je niet op neemt?

  • 17 September 2012
  • 6 reacties
  • 455 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Bij mijn zoon is er geld afgeschreven voor een het bellen naar mij (mobiel).
Ik heb echter niet opgenomen.
Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Alex 18 September 2012, 15:24

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Misschien heeft je zoon lang aangehouden en heeft hij je voicemail afgeluisterd?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi CFBT,

De bellende partij hoeft zoals RicoK aan geeft jou niet daadwerkelijk aan de lijn te krijgen om een verbinding te registreren. Op het moment dat de bellende partij de voicemail van de ontvanger bereikt, wordt er ook een gesprek geregistreerd. Ook wanneer je bijv. de melding 'dit nummer is momenteel niet bereikbaar' krijgt, wordt er een gesprek geregistreerd.

Groetjes,

Alex
Badge
Misschien heeft je zoon lang aangehouden en heeft hij je voicemail afgeluisterd?


Het kom ook bij mij voor. Ik heb iemand gebeld maar na 2-3 ringelen heb ik mijn mobiel uitgezet omdat ik heb ontdek dat een fout nummer is, maar mijn beltegoed ook afgeschreven. Dat is diefstal.

Klant van prepaid
Fij
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fij,

Zou je een iets concreter voorbeeld kunnen noemen van wanneer dit heeft plaats gevonden? Datum + tijdstip. Dit heeft namelijk nog niet eerder plaats gevonden. Onze technische dienst kan controleren of er verbinding is geweest met de ontvangende partij. Als je me de gegevens door geeft, kan ik het ook voor jou controleren.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Fij,

Zou je een iets concreter voorbeeld kunnen noemen van wanneer dit heeft plaats gevonden? Datum + tijdstip. Dit heeft namelijk nog niet eerder plaats gevonden. Onze technische dienst kan controleren of er verbinding is geweest met de ontvangende partij. Als je me de gegevens door geeft, kan ik het ook voor jou controleren.

Groetjes,

Alex


Hallo Alex,
Hieronder vindt u het gegevens:
11-05-2012 11:27 Gesprek naar 06* 00:00:01 € -0.11
1 x Gesprek naar 0654710991 € -0.13
  Datum Omschrijving Duur Bedrag
06-08-2012 20:20 Gesprek naar 06* 00:00:16 € -0.13

Mvg,

Hij
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fij,

Ik heb contact gehad met de technische dienst om te controleren of er verbinding is geweest op de betreffende datums. Zij geven aan dat ook volgens hun systeem verbinding is gemaakt met de aansluiting van de ontvangende partij.

Groetjes,

Alex

Reageer