.

Beantwoord

Wil mijn telefoonnummer veranderen, wat te doen?



Toon eerste bericht

172 reacties

Hallo,

Ik wil mijn nummer ook veranderen maar wel de huidige simkaart behouden.
Ik accepteer dat er €5,- kosten aan worden gebracht.

Groetjes.
Badge +8
Hoi Mirri en Nini,

Welkom op het forum :)
Ik heb het doorgegeven aan de afdeling die dit in orde maakt. Zij zullen jullie berichten over jullie nieuwe nummers :)

Groetjes, Charlene
ik zou ook graag mijn nummer willen veranderen..
kan dat zo in orde gemaakt worden of moet ik contact opnemen met het klantenserivice?

hoor van u

alvast bedankt,


groetjes,
fatima
Reputatie 5
Badge +11
ik zou ook graag mijn nummer willen veranderen..
kan dat zo in orde gemaakt worden of moet ik contact opnemen met het klantenserivice?

hoor van u

alvast bedankt,


groetjes,
fatima


Hi fatima,

Dit kan via het forum voor je in orde gemaakt worden.
Het kost wel €5 en ik wil graag nogmaals bevestiging van je dat je dit écht wilt.

Waarom wil je eigenlijk je nummer veranderen? (als ik vragen mag)
Badge
Hoi hoi,
ik wil mijn telefoon nummer veranderen wat moet ik ervoor doen?

Groetjes,
Selvi
Reputatie 5
Badge +11
Hoi selvi,

Je kunt je telefoonnummer laten veranderen door een bericht te plaatsen op het forum, dus tot zover zit je goed ;)
Mag ik vragen waarom je een ander nummer wilt? Als je telefonisch wordt lastiggevallen zijn er misschien andere opties.

Voor het veranderen van je telefoonnummer brengen we €5 in rekening, dus als je dit wilt, heb ik hiervoor bevestiging nodig van je.
Zodra ik dit heb laat ik je nummer veranderen in een willekeurig ander nummer en stuur ik je een SMS met je nieuwe nummer zodra dit in werking is getreden.

Laat je het even weten?
Badge
Hoi Ernst,

Ik word inderdaad lastig gevallen met een privenummer, wat is de andere optie ervoor?

Groetjes,
Reputatie 5
Badge +11
Hi selvi,

In dit geval kunnen we je vragen om tien verschillende gesprekken te verzamelen. Dus tien momenten dat er daadwerkelijk verbinding is geweest. Bij gemiste oproepen is er geen sprake van een verbinding, waardoor ze niet zichtbaar zijn op het netwerk. Wij kunnen dit dan ook niet terugzien.
Hier maak je een lijst van met dag/datum/tijdstip. Deze lijst kun je vervolgens mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] of naar mij per privébericht sturen.

Simyo benadert de provider van degene die jou lastigvalt. Deze persoon ontvangt vervolgens een bericht van zijn provider, waarin wordt aangegeven dat zijn/ haar belgedrag als storend wordt ervaren. Hij/ Zij wordt verzocht het gedrag te staken. Wanneer je daarna alsnog wordt lastiggevallen, dan kun je hier wederom melding van maken. Er worden dan verdere stappen ondernomen tegen de persoon in kwestie.

De kans is ook aanwezig dat het om een callcenter gaat met een automatisch belsysteem. Erg irritant, want die belt tig mensen tegelijk en bijvoorbeeld de eerste 5 die opnemen hebben een gesprek, bij de rest wordt de oproep stopgezet.
Dat kun je hebben als je mobiel telkens maar een paar keer overgaat.
Als je je aanmeld bij Bel-me-niet zal dit moeten stoppen.


Kun je laten weten waar je voorkeur naar uit gaat?
Beste

Ik wil ook graag een ander telefoonnummer
Deze gaat naar mijn vrouw
Ik ga akkoord met de 5 euro extra
Reputatie 5
Badge +11
Hoi delajord, welkom op het Simyo forum :)

Wat bedoel je precies met
Deze gaat naar mijn vrouw

Als ik namelijk regel dat jij een ander nummer krijgt, dan vervalt het nummer dat je nu gebruikt.
Ik wil dit wel heel graag weten voor we iets definitiefs gaan doen, dus kun je me dit laten weten?
Hoi Ernst

Dit nummer was nu in gebruik van mijn zoon
Hij heeft nu zelf een telefoon gekocht dus deze simkaart is vrij alleen wil ik graag een nieuw nummer dan
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Ernst

Dit nummer was nu in gebruik van mijn zoon
Hij heeft nu zelf een telefoon gekocht dus deze simkaart is vrij alleen wil ik graag een nieuw nummer dan


Hoi delajord,

Naar aanleiding van het telefonisch contact heb ik het telefoonnummer doorgestuurd naar onze IT-afdeling. Zij zullen het telefoonnummer vandaag nog voor je veranderen. Als het veranderd is, zal ik nog even een sms sturen ter bevestiging. Als je aan het eind van de dag je telefoon uit/aan doet, ontvang je de sms met het nieuwe nummer. De €5,- kosten voeg ik toe op de factuur van mei, deze ontvang je eind juni :)

Als het rekeningnummer niet meer overeenkomt, dan kun je die wijzigen op Mijn Simyo. Ga daarvoor naar de tab Mijn Gegevens. Als je €0,01 overmaakt via iDEAL is het rekeningnummer aangepast.

Heb ik je zo goed geholpen?
Geweldig

Bedankt

Gr delajord
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling delajord 😃
Ik zou graag mijn telefoonnummer willen wijzigen..

Mvg,
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Dilhian, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)

In je gegevens zie ik dat je hierover ook gebeld hebt, afgelopen vrijdag, dus het is al geregeld voor je :)
Heb je de mail met je nieuwe nummer al gelezen?
Hallo,

Wegens prive-omstandigheden wil ik graag mijn telefoonnummer wijzigen. Zouden jullie dit voor mij in orde kunnen maken? Ik ga akkoord met de kosten van 5 euro.

Gr. Murat
Badge +6
Hoi Murat, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik heb een verzoek gestuurd om je nummer te laten wijzigen, dit zal morgen gebeuren. Wanneer je nummer is gewijzigd, ontvang je e-mail met daarin je nieuwe 06-nummer.

Laat je het even weten of alles goed is gegaan? 🙂
Ik wilde ook graag mijn nummer veranderen en ik ga akkoord met de kosten van 5 euro
Beste Simyo,

Ik zou graag mijn telefoonnummer willen wijzigen. Ik ga akkoord met de kosten van 5 euro.

Mvg,

Rogier
Badge +8
Hoi jadaelove en welkom op het forum Rogier van Ast,

Ik heb voor jullie beiden een nieuw nummer aangevraagd. Ook jullie zullen daarover per email worden geïnformeerd :)

Groetjes,
Charlene
hallo simyo moderators,

ik wil hierbij mijn telefoonummer laten wijzigen en wens per 16 juli 2014 een nieuwe nummer te kunnen gebruiken.
is het mogelijk om alvast nu mijn verzoek in te dienen?

begrijp ik het goed dat het wijzigen van mijn abonnement nummer met een extra fee van 5euro komt, welke ik via de factuur kan betalen?

alvast bedankt voor jullie medewerking en super service. Ben echt heel blij met Simyo!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi hamayun,

Normaal gesproken gaan verzoeken om een nieuw 06 nummer te krijgen per direct, maar bij wijze van uitzondering heb ik het even in mijn eigen agenda gezet.
Op 16 juli krijg je een mailtje met je nummer. Dat is op dat moment dan ook in werking en de €5 wordt in rekening gebracht op je factuur.

Enne... Bedankt voor het compliment!
Bedankt Ernest voor je medewerking!
*Ernst (sorry autocomplete)

Reageer