.

Beantwoord

Wijzigen van de aansluitdatum, hoe doe ik dat?

  • 22 September 2014
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

Badge
Ik wil graag de datum van de overzetting naar Simyo wijzigen omdat mijn oude provider een opzeggingsdatum heeft die twee weken later is (dan de gebruikelijke maand opgeztermijn en ze willen dit niet wijzigen) en ik dan niet twee weken met een dubbel abonnement en kosten zit. Dit kan ik zelf wijzigen via mijnsimyo vertelde de helpdesk maar ik kan dit niet vinden bij mijnsimyo.
icon

Beste antwoord door Naomi 23 September 2014, 13:10

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Mirosaria, welkom op het forum van Simyo!

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Nummerbehoud. Het forum blijft zo overzichtelijk :)

Je geeft aan dat je de overstapdatum wilt veranderen. Ik zie dat je oude provider de overstapdatum 14 oktober heeft goedgekeurd. Er is door je oude provider dus een goedkeuring gekomen. Als deze datum niet kon/ mocht, dan hadden ze de aanvraag afgewezen. We zullen je nummer op 14 oktober overzetten 😮 De aanvraag voor nummerbehoud is ook een opzegging van je oude contract.

Je kan er vanuit gaan dat je oude abonnement loopt tot 14 oktober. Je Simyo aansluiting zal vervolgens op deze datum ingaan. Op deze manier krijgt je geen dubbele abonnementskosten 🙂

Heb ik je vraag zo volledig beantwoord?

Reageer