Skip to main content

.

Toest in:

#62 ik hoor: doorschakeling bij geen antwoord is niet meer actief. Maar als iemand mij belt gaat hij razendsnel in twintig seconden al over naar de voicemail. Terwijl ik alleen voicemail wil hebben: in geval van in gesprek(*67) en als het toestel staat uitgeschakeld of geen netwerk heeft (*62). 

 

In principe liegt deze mevrouw als ik #61 in toest en zegt doorschakeling bij geen antwoord niet meer actief. 

Ik wil zelf baas zijn over wanneer ik de voicemail aan wil hebben staan. Ook zie ik dat het nummer waar hij naar doorschakelt is:

06530619xxxxxx is. Dit nummer mag ik zelf handmatig niet invoeren omdat dit nummer te lang is. Het mag ook niet via het menu van Simyo ingesteld worden alleen 12331 of 12339.

 

 

Ik bedoelde #61 niet #62.


Hoi @vragen,

Bedankt voor je bericht. Het is mij niet helemaal duidelijk wat je vraag hierin is. Zou je dit voor mij kunnen verduidelijken? Dan help ik je graag verder! 😊

Groetjes,
Rutger


Ik geloof dat @vragen zijn voicemail alleen aan wil hebben bij "in gesprek” en "uitgeschakeld of geen netwerk”. En vooral niet al na 20 seconde niet opnemen, zoals de standaard is bij Simyo. Echter bij het instellen van doorschakelen kan het voicemailnummer niet ingesteld worden, omdat dat een ongeldig nummer is.


Klopt inderdaad. Via 12331 wordt er doorgeschakeld met 0653 voor je nummer. Dus 0691234567 wordt 06530691234567. Omdat dit een 14 cijferige telefoonnummer is kun je daar zelf niet handmatig naar doorschakelen. 


Ik denk niet dat Simyo kan/gaat meewerken aan het zo instellen van doorschakelen. Anders zouden ze denk ik ook de vraag voor een minder snel beginnende voicemail ten uitvoer kunnen brengen. Ook het simpelweg uitschakelen van doorschakelen heb ik klantenservice medewerkers nog niet zien doen, dus lijkt mij niet dat zij dat kunnen…

Ik denk dus dat je dit naar alle waarschijnlijk niet gaat kunnen regelen. Computers says: "No” en ik geloof niet dat dat te overrulen is in dit geval.


Hoi @vragen,

Bedankt voor de opheldering @Groentjuh

Wij kunnen de doorschakeling inderdaad niet aanzetten, de netwerk specialist overigens ook niet. Ik kan je hierbij dus helaas niet helpen. Voor meer informatie over doorschakelen en alle opties hiervan wil ik je verwijzen naar deze pagina: Doorschakelen handleiding.

Groetjes,
Seren


Reageer