Beste mensen van Simyo,
Ik heb sinds oktober een abonnement bij jullie dat maandelijks opzegbaar is. In de tarievenlijst dacht ik dat je moest betalen voor het afluisteren en instellen van je voicemail. Ik heb mijn voicemail in oktober gebruikt, afgeluisterd en zelfs gedeactiveerd. Als ik op de factuur van oktober kijk, zie ik bij voicemail enkele minuten staan maar geen kosten. Ook zie ik geen kosten in rekening gebracht voor het deactiveren.
Ik had de voicemail gedeactiveerd omdat ik dacht dat dit extra kosten zou genereren. Klopt dit?
Zouden jullie voor mij het volgende duidelijk kunnen krijgen:
- Is het afluisteren, activeren, deactiveren van voicemail gratis?
- Of gaan de minuten die je belt voor afluisteren, activeren, deactiveren van je belminuten af (niet extra kosten)?
Alvast bedankt voor jullie reactie,
Met vriendelijke groet,
MichielÂ
Welkom op het forum Mic2000,
Indien je contact met jouw voicemail op neemt gaan deze, indien je nog minuten binnen de bundel over hebt, van jouw belminuten af.
Indien je contact met jouw voicemail op neemt gaan deze, indien je nog minuten binnen de bundel over hebt, van jouw belminuten af.
Welkom op het forum Mic2000,
Indien je contact met jouw voicemail op neemt gaan deze, indien je nog minuten binnen de bundel over hebt, van jouw belminuten af.
Dankjewel voor je reactie Wayne. Als ik het goed begrijp: zolang ik belminuten heb zullen er geen enkele extra kosten in rekening worden gebracht voor het gebruik maken, activeren/deactiveren van mijn voicemail?
Dankjewel!
+2
Beste Mic2000,
Dat klopt, je hebt het inderdaad goed begrepen.
Groetjes,
Arie
Dat klopt, je hebt het inderdaad goed begrepen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.