.

Beantwoord

Wegens administratieve redenen afgesloten? Hoe kan dat?

  • 28 May 2017
  • 3 reacties
  • 502 Bekeken

Badge
Omdat ik geen auto heb en naar Amstelveen moet reserveerde ik een ConnectCar. Prima. Die autotjes staan redelijk bij ons in de buurt, klein stukje lopen. Sta ik bij die auto, die je moet openen met een appje en met een code die je per email hebt ontvangen, werkt mijn telefoon niet. Hé??? Ik krijg een bandje van Symio met 'deze telefoon is wegens administratieve redenen afgesloten, neem contact op met uw provider'.. WTF????? Ik heb de telefoon opnieuw opgestart maar de situatie blijft hetzelfde. Ik kan niet bellen, niet sms-en, niet watsappen, geen email... ik kan helemaal niets! Maar Symio kan ik niet bellen, want zij hebben zelf mijn telefoon afgesloten. Dus daar sta ik dan naast de gereserveerde auto die ik zonder appje niet open kan maken. Grrr.
Thuis gekomen heb ik uitgezocht waarom ik dan wel ben afgesloten... geen idee! Beltegoed is gewoon opgewaardeerd, internetbundel werkt, gegevensverbinding staat aan. En Symio is niet te bereiken...
Dus dank je wel Symio voor een verpest avondje, oh ja en die € 18,- voor het huren van een ConnectCar!
Oh... de stoom komt me uit de oren, zó kwaad ben ik.
icon

Beste antwoord door Asma 30 May 2017, 13:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Felivosje,

Jeetje, ik vind het ontzettend vervelend dat je in zo'n nare situatie bent terechtgekomen en je avond is verpest. :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je na de automatisch opwaardering niet bent gedeblokkeerd. Hiervoor onze excuses!

Volgens onze gegevens heb je inmiddels telefonisch contact gehad met één van mijn collega's. Je bent nu gedeblokkeerd en kunt je aansluiting weer gebruiken. Het is natuurlijk helemaal niet eerlijk dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de ConnectCar. Als je hier kosten voor hebt gemaakt, dan kun je mij de bon toesturen via privé bericht. Wanneer je geen bon hebt, kun je mij ook een print screen van je afschrijving toesturen. Ik zorg er dan voor dat je de gemaakte kosten terugkrijgt. Goed?

Groetjes,
Asma
Badge
Ik neem jouw aanbod graag aan hoor, maar heb die rekening van ConnectCar zelf al wel betaald. Misschien mag ik dat t bedrag als beltegoed van Symio ontvangen?
Badge +7
Hoi felivosje,

Dat is ook helemaal prima. Asma heeft je privéberichtje ontvangen. Het betaalde bedrag zie je binnen een week terug op je beltegoed.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer