Skip to main content
Blijkbaar ben ik al heel de dag niet bereikbaar mensen bellen me op mn huisfoon.....

nu als ik bel krijg ik te horen  u aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld ?????????????????? graag opheldering  met vriendelijke groet Robert Kwist
Heb ik ook "last" van. Heb nu net mijn nieuwe Simyo abonnement geinstalleerd op mijn nieuwe telefoon en " vanwege administratieve handelingen enz...." kan ik nog niet bellen, sms-en enz. Wat nu?
ik ben net tot de constatering gekomen dat door onbekende reden ik 200euro internet kosten heb???????? heb heel de dag gewerkt !!!!!



is er iemand van de simyo crew die me hier wat info over kan geven ga echt niet 200 euro betalen voor iets waar ik niks van weet ......



heb normaal gebruik altijd max 1 gb misschien dat iemand iets op mn telefoon hebt gedaan met youtube ofzo ???? maar 200 euro????
Blijkbaar ben ik al heel de dag niet bereikbaar mensen bellen me op mn huisfoon.....

nu als ik bel krijg ik te horen  u aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld ?????????????????? graag opheldering  met vriendelijke groet Robert Kwist




Hoi Runnerman1977,



Volgens de gegevens is aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik. In het volgend topic dit topic kan je hier meer overlezen. Ik stuur je een e-mail voor meer informatie.
Heb ik ook "last" van. Heb nu net mijn nieuwe Simyo abonnement geinstalleerd op mijn nieuwe telefoon en " vanwege administratieve handelingen enz...." kan ik nog niet bellen, sms-en enz. Wat nu?



Hoi Susan Simons,



Welkom op het forum!

Ik heb je aansluiting bekeken in het systeem en ik zie dat je gebruik maakt van de aansluiting.

Kan je mij laten weten of alles naar behoren werkt.
Hallo,

Ik heb gister middag hetzelfde probleem gehad. Ik heb gekeken

naar mijn verbruik en ik heb niet meer verbruikt dan elke andere

dag. Ik weet niet hoe dat in het systeem staat. Verder heb ik al mijn

rekeningen betaald en zie ook geen andere aanleiding. Ik vind dit

erg vervelend. Hoe zit dit? Hoe word dit weer opgeheven?



Gr Rianne
Welkom op het forum Rianne B,



Ik zie dat je een vervangende simkaart hebt ontvangen. Deze moet eerst geactiveerd worden voordat je er gebruik van kunt maken. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice om dit in orde te maken. Tegenwoordig kun je vervangende simkaart via je persoonlijke pagina activeren.



Groetjes,



Alex

Reageer