.

Beantwoord

weer niet aangesloten

  • 22 October 2012
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Wederom heb ik na afsluiting (prepaid) en opwaardering gisteren geen aansluiting. Dit gebeurt te vaak en duurt te lang simyo. Ik ben het zat.
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 17:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste Mark,

Uit onze gegevens blijkt dat je na de opwaardering van € 10 nog steeds een negatief tegoed van € 1,69 hebt. Dit is de reden dat je niet kan bellen. Wij adviseren je nogmaals op te waarderen zodat je weer gebruik van de aansluiting kan maken.

Groetjes,

Arie
Badge
Jammer dat het excuus totaal niet klopt. Ik heb na het opwaarderen het saldo gecontroleerd en dit stond op  + 7,70  Symio heeft dit probleem vaak als je in het weekend opwaardeert, jullie weten dit want ik heb er al een keer een vergoeding (€ 2,50) voor aangeboden gekregen die ik overigens beleefd heb afgeslagen omdat het een belachelijk voorstel was voor een heel weekend niet kunnen bellen.

Kom aub niet met flauwe smoezen. Maandag ben ik aangesoten op basis van de opwaardering van zondag. (dit kan ik in het betalingsoverzicht eenvoudig terugzien) Jullie systeem werkt gewoon slecht. Wees in ieder geval eerlijk en geef dit toe. Deze smoes maakt het er echt niet beter op. Jammer, een gemiste kans. (kijk maar in de facturen dan zie je zelf wanneer ik aangesloten ben en wanneer er betaald is)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi mark,

Het klopt dat we af en toe te maken hebben met een vertraging op het netwerk. Het is mogelijk dat we op het moment van controleren de opwaardering niet hebben gezien. Waarvoor excuses. Het is voor mij lastig om dit precies te controleren.

Groetjes,

Alex

Reageer