.

Beantwoord

Wanneer wordt mijn nummerbehoud door Simyo goedgekeurd?

  • 11 October 2017
  • 29 reacties
  • 423 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik heb gisteren mijn nieuwe SIM binnen gekregen van mijn nieuwe provider. Deze gaven aan dat het binnen 24 uur geactiveerd zou worden.
Echter is dit niet het geval. Nu heb ik even nagevraagd en blijkt dat de aanvraag is gedaan maar nog niet is goedgekeurd door Simyo.

Zouden jullie misschien even kunnen kijken of dat geregeld kan worden.

De reden dat ik wat sneller wil zijn dan normaal is omdat ik het in de vakantie al wil gebruiken en het over 2 dagen al vakantie is. Als het dus niet voor vrijdag is geregeld kan ik er dus de hele vakantie geen gebruik van maken.

Oh als mensen mij kennen die nog niet wisten dat ik ging overstappen, bij deze.
Het goede nieuws ik houd een account en je zult me dus nog wel eens zien.

Groet Paul.


BTW ik heb net een mail gekregen met de inhoud dat mijn contract is verlopen en dat mijn nummer is overgezet, ik zie het nog niet echt terug op de nieuwe provider. Duurt dit even?
Hoi PaulH.

Ik begrijp het.
Das toevallig ik heb simpel, werkt goed alleen app en mijn simpel wachtwoord lijkt problemen te geven. En ja de prijs is, niet alleen voor mij, belangrijk. Ben een kleine gebruiker.

Kom niet aan 500 MB en 250 minuten. Dus voor mij is de prijs ook meer dan belangrijk. (€5,- of 7,50)

Groetjes,
Friesian
Reputatie 5
Badge +6
Hey Friesian,

ik ga nu bijna van de middelbare school af en richting de universiteit.
Vroeger gebruikte ik amper iets maar nu pas ga ik wat meer gebruiken en heb vooral wat data nodig.
Bij Simyo is dit het laagste mogelijk voor voor 15 euro per maand. met per maand opzegbaar wat een van mijn wensen is.
Bij een andere provider kan dit voor 7 euro per maand.

Bij simpel kon het nog goedkoper maar ik heb niet zoveel vertrouwen in simpel omdat er niet veel mensen positief zijn over de service/communicatie.

Qua prepaid ben ik nog steeds een zware voorstander van Simyo niks mis mee, echter is er in het budget/lage prijs gedeelte van Sim only/abonnementen niet zo goed geschaald bij Simyo als bij andere providers ben ik van mening.

Groet Paul.
Wil je met ons delen waarom je bent overgestapt?

Reageer