.

Beantwoord

Waarom wordt mijn aanvraag nummerbehoud naar Ben afgewezen?

  • 17 June 2016
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Badge
Ik wil overstappen naar Ben en heb nummerbehoud aangevraagd. Deze aanvraag zou zijn afgewezen omdat mijn huidige mobiele nummer niet in gebruik is bij de aanbieder die ik heb opgegeven. Schijnbaar verloopt de overstap van Simyo naar Ben wel vaker stroef; ik heb meerdere keren met de klantenservice moeten bellen, o.a. omdat de simkaartnummers die op de Simyo site staan niet geaccepteerd worden of enkel geaccepteerd worden als KPN wordt aangevinkt als provider i.p.v. Simyo.

Ik zou uiteraard graag mijn nummer behouden. Is er überhaupt bij jullie een aanvraag voor nummerbehoud voor dit nummer binnen gekomen?
icon

Beste antwoord door Caspar 18 June 2016, 17:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi aster,

Goed je weer te zien op het forum!

Jammer om te horen dat je weggaat, maar vooral vervelend voor je dat het nummerbehoud niet soepel verloopt.

Het is een bekend probleem bij de overstap van Simyo naar Ben. Zij voeren KPN in als huidige provider, maar dit moet natuurlijk Simyo zijn. Je kan het beste even contact opnemen met Ben en kijken of dit klopt en dan zorgen zij voor een nieuwe aanvraag. Dan moet het zeker goed komen. Ik hoop goed nieuws van je te krijgen!

Groetjes,
Caspar

Reageer