Normaal gesproken check ik mijn verbruik regelmatig maar het gebeurt weleens dat ik te laat pas zie dat ik erover heen zit. Daardoor zijn mijn belkosten over het hele jaar gezien in een klap vele malen hoger dan bij de concurrent. Wat kan een Simyo-klant daartegen doen? Steeds inloggen op MijnSimyo is in mijn ogen geen oplossing.
Daarbij is een melding versturen volgens mij technisch niet zo ingewikkeld. Bij veel andere providers is het normaal.
Mijn bundel opwaarderen is geen echte oplossing omdat ik al de een na grootste bundel heb en ik dan de grootste bundel zou nemen omdat ik eens per jaar veel bel.
Overigens meldt Simyo het wel voor dataverbruik.
Uitspraken doen over de intenties van Simyo is natuurlijk speculeren, maar ik heb sterk de indruk dat het Simyo wel goed uitkomt dat haar klanten geen melding ontvangen. Ik bedoel, dit probleem is makkelijk af te schuiven op de verantwoordelijkheid gebruiker want die had het toch kunnen zien... Bovendien gaat het om incidenten.
Hoe dan ook, het ontbreken van deze functie is voor mij een reden om over te stappen naar een andere provider. Ik voel me echt in de maling genomen dat ik een abonnement van €15 heb maar voor een overschrijding opeens €150 betaal.
Dus nogmaals: waarom stuurt Simyo geen melding over het verbruik?
Bedankt.
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie