.

Beantwoord

Waarom wordt een inkomende oproep zo snel doorgeschakeld?

  • 24 October 2017
  • 3 reacties
  • 627 Bekeken

Als ik gebeld wordt gaat de telefoon over en zie ik wie er belt. Na 2x overgaan schakelt mijn telefoon uit en krijg ik een voicemail bericht. De beller krijgt na 2x een ingesprektoon. Ik heb de voicemail uitgeschakeld, maar dat helpt niet. De telefoon opnieuw opgestart, maar niets werkt. In de instellingen kan ik niets vinden. Ik heb een Samsung S5 neo.
icon

Beste antwoord door Niels 25 October 2017, 14:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi poutje,

Welkom op het Simyo Forum :)

Wat onhandig dat inkomende gesprekken zo snel worden doorgeschakeld! Sinds wanneer heb je dit probleem? Ik zie namelijk dat je al lang gebruik maakt van een Simyo telefoonnummer, ik denk niet dat de oorzaak bij jouw simkaart ligt. Via de volgende pagina kun je de gebruiksaanwijzing van je toestel downloaden. Daarnaast heb ik op zowel op deze als deze pagina tips gevonden die hulp kunnen bieden. Je zou ook eens kunnen kijken of je telefoon op een soort 'niet storen'-functie staat.

Ik hoor graag van je of je oproepen straks wel goed binnenkrijgt!

Groetjes,
Niels
Ik denk dat de virusscanner Comodo de inkomende telefoonnummers automatisch op de zwarte lijst zet. Als ik ze in de whitelist zet en ze verwijder uit de Blacklist lukt het wel. Is dus opgelost. Bedankt voor de hulp.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Poutje,

Oh, dat is goed nieuws!

Ben blij om te horen dat je er inmiddels uit bent gekomen.

Groetjes,
Asma

Reageer