Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom wordt de telefoon verbinding steeds verbroken tijdens het bellen?


Tijdens een telefoon gesprek valt steeds de verbinding weg na ± 1½ minuut. Duo sim.

Andere telefoon al geprobeerd.   Telefoon ook opnieuw opgestart. Niets helpt.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Elisabethxxx

Ik heb er ineens geen last meer van. Begrijp t ook niet.  Heb niets gedaan. Hoop nu dat t zo blijft. Ik denk dat Simyo wel contact met U opneemt om het probleem op te lossen.  Dat hebben ze bij mij ook gedaan. Ik moest doorgeven wanneer ik een uitgaand gesprek had want bij de inkomende gesprekken konden ze dit niet zien. Dus ik weet niet wat ze hebben gedaan maar het is (vooralsnog) opgelost.  Sterkte verder

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

13 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • 13 januari 2025

Hoi ​@Elisabethxxx,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de verbinding steeds wordt verbroken! 

Sinds wanneer heb je dit probleem en welk merk + model telefoon gebruik je? Krijg je een bepaalde foutmelding te horen wanneer de verbinding wordt verbroken of is er ineens een dode lijn of klinkt het alsof de persoon ophangt? 

Gebeurd dit alleen bij uitgaande gesprekken of ook inkomende oproepen? Graag ontvang ik 3 voorbeelden van uitgaande gesprekken met bijbehorende tijdstip, datum en locatie waarbij het misgaat. Dan kan ik dit even voorleggen bij onze Netwerk Specialist. 

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Helper
  • 4 reacties
  • 13 januari 2025

Hoi Amy, Ik heb even snel gekeken en vandaag is het bij 2 gesprekken gebeurt. Omdat 10.22 heeft cliënt mij 9 x moeten bellen om een gesprek af te maken.   Daarna weer om 10.54 

Ik gebruik dit nummer zakelijk en ben net met m'n bedrijf gestart. Dus nog niet heel veel gebruikt.  Maar dit is natuurlijk niet handig.  Als t gesprek een minuut of 1½ aan de gang is wordt t gewoon ineens verbroken.  

Ik gebruik een Galaxy fold 5

Je mag me ook bellen zodat je t zelf meenaakt. 

gr Elisabeth 

 

 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • 13 januari 2025

Hoi ​@Elisabethxxx,

Bedankt voor je reactie. Wat vervelend zeg! 

Gebeurd dit ook als je zelf belt naar de cliënt of heb je dit nog niet kunnen proberen? Helaas kan ik inkomende oproepen niet laten onderzoeken door de Netwerk Specialist ðŸ˜”.

Mocht je een voorbeeld hebben van een uitgaande oproep dan ontvang ik deze graag! 

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Helper
  • 4 reacties
  • 14 januari 2025

Hoi Amy,

Gisteren even geprobeerd bij een uitgaand gesprek.  Toen bleef de  verbinding goed. Ik kijk vandaag even hoe het gaat en dan kom ik hierop terug. 

Gr Elisabeth 


  • Beginner
  • 4 reacties
  • 6 februari 2025

Ik heb vandaag meerdere keren exact hetzelfde gehad. Na anderhalve minuut wordt het gesprek afgekapt. Zowel bij inkomende als uitgaande gesprekken. Telefoon opnieuw gestart, sim card schoongemaakt (je probeert toch van alles), niets helpt.


  • auteur
  • Helper
  • 4 reacties
  • antwoord
  • 7 februari 2025

Ik heb er ineens geen last meer van. Begrijp t ook niet.  Heb niets gedaan. Hoop nu dat t zo blijft. Ik denk dat Simyo wel contact met U opneemt om het probleem op te lossen.  Dat hebben ze bij mij ook gedaan. Ik moest doorgeven wanneer ik een uitgaand gesprek had want bij de inkomende gesprekken konden ze dit niet zien. Dus ik weet niet wat ze hebben gedaan maar het is (vooralsnog) opgelost.  Sterkte verder


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • 10 februari 2025

Hoi ​@AnjaM78,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de gesprekken ineens worden verbroken!

Zou je een voorbeeld kunnen delen van ongeveer 3 uitgaande oproepen waarbij dit gebeurde? Dan kan ik dit even navragen bij onze Netwerk Specialist. Hiervan ontvang ik dan graag de datum, tijdstip en locatie (postcode+huisnummer).

Hoi ​@Elisabethxxx, wat fijn dat het inmiddels weer goed werkt voor jouw aansluiting! Eerlijk gezegd denk ik dat in dit geval het probleem zich inderdaad vanzelf heeft opgelost aangezien de Netwerk Specialist verder geen aanpassingen heeft gedaan. Wellicht dat er tijdelijk een hapering was op het netwerk wat helaas niet te zien was. Hopelijk gebeurd het niet nog eens ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • 4 reacties
  • 10 februari 2025

Ik heb zo direct 2 voorbeelden voorhanden, beide donderdag 6 feb om 12:05 en 12:20. De laatste dagen geen problemen meer met inkomende gesprekken, na donderdag geen uitgaande gesprekken meer gevoerd. Alvast bedankt voor het nakijken!

Locatie: XXXXX


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi ​@AnjaM78,

Bedankt voor je bericht. Heb je de simkaart toevallig ook al in een andere telefoon getest om te testen of het probleem dan ook speelt? Ik heb voor nu even de Netwerk Specialist benaderd. Zodra ik een terugkoppeling krijg zal ik je dat laten weten. 

Ik heb voor de zekerheid even je postcode uit je post verwijderd, voor je eigen veiligheid ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • 4 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi Amy,

 

Dank!. Yes, ook in ander toestel geprobeerd, herstart, the usual zeg maar. Ben benieuwd of ze iets kunnen vinden.

 

Gr, 

Anja


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi ​@AnjaM78,

Bedankt voor je reactie. Onze Netwerk Specialist kan eerlijk gezegd niets vinden bij jouw aansluiting, alles zou dus goed moeten werken! Heb je recent nog een uitgaand gesprek gehad waarbij de verbinding wegviel? Zo niet, zou je een test telefoongesprek kunnen voeren om te zien of je nog steeds problemen ervaart?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • 4 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi Amy,

Net een telefoongesrprek van een dikke 20 minuten kunnen voeren. Lijkt dus ook hier spontaan te zijn opgelost. Hartelijk dank voor de moeite van het nakijken in elk geval. Hopenlijk gaan de inkomende gesprekken nu ook goed. 

Gr,

Anja.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 13 februari 2025
 
AnjaM78 schreef:

Hoi Amy,

Net een telefoongesrprek van een dikke 20 minuten kunnen voeren. Lijkt dus ook hier spontaan te zijn opgelost. Hartelijk dank voor de moeite van het nakijken in elk geval. Hopenlijk gaan de inkomende gesprekken nu ook goed. 

Gr,

Anja.

 

Hi ​@AnjaM78, superfijn om te horen dat alles weer werkt naar behoren! Omdat dit probleem is opgelost, zal ik dit topic sluiten. Mocht je nog een vraag hebben ​kun je een nieuw topic openen!