Tijdens een telefoon gesprek valt steeds de verbinding weg na ± 1½ minuut. Duo sim.
Andere telefoon al geprobeerd.  Telefoon ook opnieuw opgestart. Niets helpt.
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Tijdens een telefoon gesprek valt steeds de verbinding weg na ± 1½ minuut. Duo sim.
Andere telefoon al geprobeerd.  Telefoon ook opnieuw opgestart. Niets helpt.
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Hoi ​
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de verbinding steeds wordt verbroken!Â
Sinds wanneer heb je dit probleem en welk merk + model telefoon gebruik je? Krijg je een bepaalde foutmelding te horen wanneer de verbinding wordt verbroken of is er ineens een dode lijn of klinkt het alsof de persoon ophangt?Â
Gebeurd dit alleen bij uitgaande gesprekken of ook inkomende oproepen? Graag ontvang ik 3 voorbeelden van uitgaande gesprekken met bijbehorende tijdstip, datum en locatie waarbij het misgaat. Dan kan ik dit even voorleggen bij onze Netwerk Specialist.Â
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Amy
Hoi Amy, Ik heb even snel gekeken en vandaag is het bij 2 gesprekken gebeurt. Omdat 10.22 heeft cliënt mij 9 x moeten bellen om een gesprek af te maken.  Daarna weer om 10.54Â
Ik gebruik dit nummer zakelijk en ben net met m'n bedrijf gestart. Dus nog niet heel veel gebruikt. Maar dit is natuurlijk niet handig. Als t gesprek een minuut of 1½ aan de gang is wordt t gewoon ineens verbroken. Â
Ik gebruik een Galaxy fold 5
Je mag me ook bellen zodat je t zelf meenaakt.Â
gr ElisabethÂ
Â
Â
Hoi ​
Bedankt voor je reactie. Wat vervelend zeg!Â
Gebeurd dit ook als je zelf belt naar de cliënt of heb je dit nog niet kunnen proberen? Helaas kan ik inkomende oproepen niet laten onderzoeken door de Netwerk Specialist .
Mocht je een voorbeeld hebben van een uitgaande oproep dan ontvang ik deze graag!Â
Groetjes,
Amy
Hoi Amy,
Gisteren even geprobeerd bij een uitgaand gesprek. Toen bleef de verbinding goed. Ik kijk vandaag even hoe het gaat en dan kom ik hierop terug.Â
Gr ElisabethÂ
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.