Hallo @PolGaatMob1el - Pol
Ga er eens mee naar een telefoonwinkel en laat die er eens naar kijken als dat voor u mogelijk is. Of vraag iemand die dat voor u kan doen. Meestal is dat de beste methode omdat wij niet kunnen weten wat voor merk en type telefoon u hebt.
Een telefoonwinkel medewerker kan in het systeem kijken van uw telefoon.
Hoi @PolGaatMob1el,
Bedankt voor je bericht. Wat frustrerend dat deze activiteiten plaats vinden vanuit jouw toestel! Het kan zo zijn dat er op jouw toestel een SOS functie is ingesteld waardoor deze berichten door een kleine handeling worden verstuurd. Van welk merk is jouw telefoon? Dan kan ik opzoek gaan naar de juiste instellingen hiervoor. Bedankt @Friesian voor de tip!
Groetjes,
Amy
Hallo Amy en Frieslan,
Het is een Fysic FM-7500 Big Button GSM (dus geen smartphone). Je zou denken dat ik misschien per ongeluk op een knop druk, maar mijn familie wordt gebeld als ik het toestel niet eens in mijn handen heb. Ik revalideer op het moment en de telefoon is mijn ‘levenslijn’ met mijn buiten de stad wonende familie. Ben op leeftijd en iemand anders typte deze vraag voor mij, want ik kan niets met een computer.
@PolGaatMob1el
Je zou denken dat ik misschien per ongeluk op een knop druk, maar mijn familie wordt gebeld als ik het toestel niet eens in mijn handen heb.
Als de SOS-knop ingedrukt wordt, slaat het toestel waarschijnlijk ook lokaal alarm. Dat zou je moeten horen? Via het rode hoorntje kan een SOS-oproep worden geannuleerd.
Hoi @PolGaatMob1el Het is inderdaad bijzonder dat deze berichten worden verstuurd zonder dat je het toestel aanraakt. In dit geval zou ik adviseren om even langs een telefoonwinkel te gaan met het toestel. Zij kunnen dan met je meekijken in het toestel en wellicht de oorzaak hiervan achterhalen.
Groetjes,
Amy
@PolGaatMob1el
In jouw reactie lees ik dat je aan het herstellen bent en dat iemand je heeft geholpen om dit topic op te stellen.
Zoals ik al eerder aangaf kun je het beste vragen of iemand voor jou met het toestel naar een telefoonwinkel gaat.
Succes met het revalideren! En ik hoop dat het snel is verholpen wat betreft het toestel en de revalidatie. Maar geef het laatste de tijd die nodig is.