.

Beantwoord

Waarom word ik niet aangemeld bij het netwerk?

  • 23 July 2016
  • 7 reacties
  • 318 Bekeken

Badge
Als ik wil bellen krijg ik de melding Niet aangemeld bij netwerk. Er zijn geen storingen, heb mn gsm al een tijd uitgezet en opnieuw opgestart. Met sim in een andere gsm kan ik wel bellen. Wat kan ik nog meer proberen?
icon

Beste antwoord door Angela 25 July 2016, 13:10

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Welke telefoon heb je?
Is je mobiel vrij van een simlock?
Ben je net nieuw bij Simyo?
Badge
Ik heb een Galaxy S4 mini en ben ongeveer een half jaar klant bij simyo, nooit problemen gehad. Mijn mobiel is inderdaad simlockvrij.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi AnkieHogenbirk,

Welkom op het Simyo Forum.

Bah, wat vervelend om te zien dat je niet bereikbaar bent 😞 Dat is alles behalve prettig zo in het weekend!

In het systeem vind ik terug dat je ondertussen contact hebt gehad met 1 van mijn collega's van de telefonische klantenservice. Er is een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart waardoor je opnieuw aangemeld wordt op het netwerk. Zo kan je simkaart de connectie weer maken.

Omdat jouw simkaart wel werkt in een andere telefoon, ben ik bang dat dit de oplossing wellicht niet gaat zijn. Werkt het wel, dan is dat natuurlijk helemaal super. Ik hoor het dan ook graag.

Mocht het niet werken, dan wil ik je vragen om ook eens een andere simkaart te testen in jouw telefoon. Als deze namelijk ook niet werkt, kun je concluderen dat jouw telefoon niet meer werkt zoals hij hoort te werken. Het kan zijn dat de simkaartlezer is beschadigd of helemaal defect is. In dat geval kun je het beste terug naar het verkooppunt. Houd je mij op de hoogte?

@RicoK, bedankt voor je uitvraag :)

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi AnkieHogenbirk,

Welkom op het Simyo Forum.

Bah, wat vervelend om te zien dat je niet bereikbaar bent 😞 Dat is alles behalve prettig zo in het weekend!

In het systeem vind ik terug dat je ondertussen contact hebt gehad met 1 van mijn collega's van de telefonische klantenservice. Er is een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart waardoor je opnieuw aangemeld wordt op het netwerk. Zo kan je simkaart de connectie weer maken.

Omdat jouw simkaart wel werkt in een andere telefoon, ben ik bang dat dit de oplossing wellicht niet gaat zijn. Werkt het wel, dan is dat natuurlijk helemaal super. Ik hoor het dan ook graag.

Mocht het niet werken, dan wil ik je vragen om ook eens een andere simkaart te testen in jouw telefoon. Als deze namelijk ook niet werkt, kun je concluderen dat jouw telefoon niet meer werkt zoals hij hoort te werken. Het kan zijn dat de simkaartlezer is beschadigd of helemaal defect is. In dat geval kun je het beste terug naar het verkooppunt. Houd je mij op de hoogte?

@RicoK, bedankt voor je uitvraag :)

Groetjes,
Angela


Nee, het werkt inderdaad niet. Ben al naar de telefoonwinkel geweest maar die weten het ook niet. Heb net mijn gsm helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen maar ook dat heeft het euvel niet verholpen. Zal nog een kennis vragen zijn simkaart in mijn gsm te plaatsen maar ik ben bang dat ik een nieuwe moet aanschaffen. Jammer. In ieder geval bedankt voor het antwoord. Groeten, Ankie
Reputatie 7
Badge +10
Hoi AnkieHogenbirk,

Jammer om te zien dat dit niet de oplossing geweest is. Het zou super jammer zijn als je telefoon kapot is 😞 Als de simkaart van iemand anders het ineens wel doet, laat het dan even weten! Wij gaan dan verder uitzoeken waarom de Simyo simkaart niet werkt.

Groetjes,
Angela
Badge
Dank voor je reactie, maar een andere simkaart deed het ook niet. Ik dacht dat de kaartlezer kapot was maar er was nog meer aan de hand en ik heb ondertussen een andere gsm. Dank voor alle adviezen. groeten, Ankie
Reputatie 7
Badge +10
Hoi AnkieHogenbrink,

Toch vervelend hoor, dat je toestel stuk is 😞 Wel fijn dat je nu een nieuwe hebt!

Laat je 't weten als ik iets anders voor je kan betekenen?

Groetjes,
Jihane

Reageer