Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom werkt nummerporteren niet?

• 17 februari 2025
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Ik krijg de volgende foutmelding

"Bevestig je aanvraag

De SMS met de bevestigingscode voor je aanvraag kon niet worden verstuurd naar 06XXXXXXXX. Je aanvraag voor nummerbehoud is daarom gestopt. Neem contact op met je nieuwe provider Simyo om dit probleem op te lossen."

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@supsnehal,

Bedankt voor je bericht. Allereerst wil ik je erop wijzen dat het delen van persoonlijke gegevens op een openbaar forum niet veilig is. Daarom heb ik uit voorzorg jouw telefoonnummer uit je bericht verwijderd. Ik zie dat dit ook de reden is waarom jouw topic in onze spam kwam. Excuses dat wij dit niet eerder hebben gezien. 

Ik zie dat je nummerbehoud aanvraag inmiddels is gelukt en dat jouw nummer op 19-03-2025 wordt overgezet! Mocht je in de tussentijd vragen hebben hoor ik dat graag. :)

Welkom bij Simyo! 

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1744 reacties
  • antwoord
  • 3 maart 2025

Hoi ​@supsnehal,

Bedankt voor je bericht. Allereerst wil ik je erop wijzen dat het delen van persoonlijke gegevens op een openbaar forum niet veilig is. Daarom heb ik uit voorzorg jouw telefoonnummer uit je bericht verwijderd. Ik zie dat dit ook de reden is waarom jouw topic in onze spam kwam. Excuses dat wij dit niet eerder hebben gezien. 

Ik zie dat je nummerbehoud aanvraag inmiddels is gelukt en dat jouw nummer op 19-03-2025 wordt overgezet! Mocht je in de tussentijd vragen hebben hoor ik dat graag. :)

Welkom bij Simyo! 

Groetjes,
Seren

Reageer