.

Beantwoord

Waarom werkt het netwerk in Scherpenzeel niet?


Sinds gisteren avond 16-4 19.00 uur kan ik niet bellen en gebeld worden. Mijn vrouw zwager en schoonzus hebben er alle 4 mee te maken. Graag oplossen (Scherpenzeel Gld) wel internet
icon

Beste antwoord door Ashweeta 17 April 2018, 11:31

Bekijk originele reactie

12 reacties

Mijn vrouw inmiddels op haar werk in de Betuwe. Daar werkt alles. Maar in Scherpenzeel dus niet.
Hoi nikontom - @nikontom

Kun je eens testen met een andere simkaart, ander netwerk of je dan wel werking hebt, een kruistest bij voorkeur?

Controleer eens met je postcode of er een storing is.
https://www.kpn.com/service/internet/problemen/postcodecheck.htm
Dat is het gekke. We zien geen storing op kpn. Verder hebben er sowieso al 4 personen last van in Scherpenzeel.
Mijn vrouw is naar haar werk gegaan in de Betuwe en kan gewoon weer bellen en gebeld worden. Geprobeerd met vaste aansluiting. Ik heb geen andere simkaart.
Bij een kruistest bedoel ik bijvoorbeeld de buren, jouw sim andere telefoon en andersom.
Ander netwerk...
Lijkt op een 1 toestel gerichte aanpak die u beschrijft. Maar we zitten hier met vier familieleden klant bij Simyo die hier lokaal niet kunnen bellen
Ik verwacht dat ik straks in Nijkerk wel zal kunnen bellen. Mijn vrouw kan het nu in de Betuwe ook weer. Lijkt mij lokaal probleem oid en niet in een toestel
Daarom schrijf ik ook ander netwerk, om te controleren alleen bij KPN netwerk probleem. Zou kunnen dat het probleem bij Simyo/KPN ligt op je locatie.
Reputatie 7
Badge +9
Een moderator zal dit naar een ander forumgedeelte verplaatsen. Dit hoort niet thuis onder Officieel nieuws, acties en verstoringen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi nikontom,

Welkom terug op het Forum!

Onhandig dat je niet kan bellen en gebeld kan worden. Als meerdere mensen er last van hebben, lijkt erop dat er problemen zijn met de zendmasten in Scherpenzeel. Om erachter te komen wat er aan de hand is, heb ik net contact opgenomen met de netwerkspecialisten van KPN.

Zij hebben aangegeven dat er gister een monteur langs is geweest om werkzaamheden te verrichten op de zendmasten. De werkzaamheden zijn nog niet klaar. Vandaar dat je problemen hebt met het bereik. Zij gaan de werkzaamheden met prioriteit oppakken. Zodra de netwerkspecialisten meer weten, zullen zij contact met je opnemen. Goed?

@Friesian @ Franswon, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Ashweeta
Oke lokaal probleem was mij duidelijk ik kon kan vandaag overal bellen en gebeld worden. Leusden Nijkerk etc.
Ben nu weer thuis en onbereikbaar. Erg onwenselijk als fotograaf voor je klanten niet optimaal bereikbaar ben.
Hopelijk heel snel opgelost.
Vreemd ook dat er op postcode huisnr niks bij Kpn te vinden was over de onbereikbaarheid. Ook erg slordig.
Bedankt voor jullie snelle reactie. Mvg Tom
Reputatie 6
Badge +4
Hoi nikontom,

Graag gedaan ook namens mijn collega's. 😉 De storingen pagina van KPN bevat veelal informatie over gemelde storingen, maar niet altijd over eventuele (spontane) onderhoudsbeurten.

Het is niet handig als je tijdelijk niet bereikbaar bent, met name als ondernemer! Kun je inmiddels weer gewoon bellen en gebeld worden?

Groetjes,
Thomas
Gisteravond 19.00 uur werkte alles gelukkig weer.
Mvg Tom
Reputatie 6
Badge +4
Hallo nikontom,

Fijn dat het weer werkt zoals het hoort! Bedankt dat je nog even laat weten hoe het afgelopen is.

Mocht je nog vragen hebben in de toekomst, dan weet je ons te vinden! 😉

Groetjes,
Thomas

Reageer