.

Beantwoord

Waarom maakt mijn telefoon geen contact?

  • 25 September 2016
  • 1 reactie
  • 635 Bekeken

De laatste week overkomt me iets raars. Als ik iemand probeer te bellen, dan zie ik dat er gebeld wordt, ik hoor geen geluid en vervolgens wordt het contact automatisch verbroken voordat er opgenomen is. De ander ziet wel dat er gebeld wordt.
Als iemand mij belt, dan gaat het over bij mij. Wil ik opnemen, dan hoor ik helemaal niets en de verbinding wordt verbroken. De ander krijgt een melding dat het netwerk uit de lucht is...

Wie heeft hier ook last van en hoe komt dit.
Ik heb sinds 1 augustus een vernieuwd abonnement. Vroeger zag ik als provider kpn staan, maar nu zie ik simyo staan. Ik weet iet of dat er wat mee te maken heeft.

Het is erg vervelend want ik kan zo niet bellen of gebeld worden.
Hoor graag of dit fenomeen bekend is bij anderen en/of wat de oplossing is
icon

Beste antwoord door Ilias 26 September 2016, 16:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Roor,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat enorm vervelend en apart! Ik snap dat dit niet de bedoeling is.

Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Hiermee moeten eventuele problemen tussen de simkaart en het netwerk opgelost worden. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en weer aanzetten? Ik verwacht dat het dan weer werkt.

Als dit niet heeft gewerkt, kun je dan jouw simkaart in een ander toestel plaatsen en het liefst een andere simkaart in je eigen toestel? Dan kunnen wij weten of het ligt aan de simkaart of aan het toestel.

Dat je Simyo ziet staan in plaats van KPN hoeft niet uit te maken.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias

Reageer