Skip to main content
antwoord

Waarom krijg ik geen sms bij een gemiste oproep?

• November 23, 2025
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Ik wil een bericht en een badge bij het icoon van mijn Berichten-app op als iemand mij gebeld heeft en geen boodschap ingesproken. Bij de instellingen in het voicemail-menu van Simyo heb ik notificaties op AAN staan inclusief verzenden van SMS. Op mijn iPhone staat Berichten ontvangen aan. Ik heb de telefoon al uit en aan gezet. Maar desondanks krijg ik geen SMS. Heel vervelend want zo kan ik mensen niet snel terugbellen.

Beste antwoord door Tessanne

Hoi ​@AndreBrouwer

Welkom op het Simyo Forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

Bij Simyo is het niet mogelijk om dit in te stellen helaas. Wellicht kan dat met een bepaalde melding in de telefooninstellingen zelf, maar dat zou je even moeten checken. 

Sorry dat ik je hier niet bij kan helpen. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten! 

Groetjes, 

Tessanne  

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • November 23, 2025

De telefoon app laat toch gemiste oproepen zien?

• auteur
  • Beginner
  • November 24, 2025

Ja dit is waar maar dan moet je de Telefoon app eerst openen en kun je bij 'Recent' eventuele gemiste oproepen zien. Maar ik wil een bericht hebben meteen als ik een oproep heb gemist.

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • November 27, 2025

Hoi ​@AndreBrouwer

Welkom op het Simyo Forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

Bij Simyo is het niet mogelijk om dit in te stellen helaas. Wellicht kan dat met een bepaalde melding in de telefooninstellingen zelf, maar dat zou je even moeten checken. 

Sorry dat ik je hier niet bij kan helpen. Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten! 

Groetjes, 

Tessanne