.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen meldingen op mijn telefoon?

  • 26 September 2016
  • 3 reacties
  • 2248 Bekeken

Hallo,

Ik heb voortdurend dat als ik gebeld wordt de telefoon niet belt en er een gemiste oproep in het beeldscherm verschijnt. De andere kant krijgt dan te horen dat het toestel in gesprek is wat helemaal niet het geval is.
Ik heb van Simyo inmiddels een nieuwe simkaart gekregen omdat de oude al heel wat jaartjes oud was maar het probleem is er nog steeds.
Ik heb een iPhone 6S en deze ook al weer een keer helemaal uitgezet en opnieuw opgestart. Mag allemaal niet baten.

Het is bijzonder irritant want dit kost mijn kinderen steeds belminuten in hun bundel als ze mij proberen te bellen.

Wie weet hoe ik dit op kan lossen?
icon

Beste antwoord door Sean 27 September 2016, 10:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi NtW,

Welkom op het Simyo forum.

Wat onhandig dat je telefoon niet overgaat wanneer je wordt gebeld. Zou je op je telefoon willen kijken of de 'Niet storen functie' is ingeschakeld? Deze functie voorkomt dat je telefoon oplicht, geluid maakt of trilt wanneer er oproepen of berichten binnenkomen.
Er zijn verschillende manieren om dit te controleren:

• Via het maantje in het bedieningspaneel (veeg met één vinger omhoog vanaf onderkant scherm)
• Via Instellingen ▸ Niet Storen ▸ Handmatig
• Via Siri met het commando Schakel Niet Storen uit


Als het niet aan deze instelling ligt dan wil ik je adviseren een kruistest uit te voeren. Dit houdt in dat je jouw simkaart in een ander toestel plaatst en een andere simkaart in jouw telefoon probeert. Zo kom je erachter waar het fout gaat.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean
Hallo Sean,

Daar had ik natuurlijk al naar gekeken. Ik zal die 'kruistest' eens uitvoeren kijken wat dat oplevert.

Bedankt,

Joep
Reputatie 3
Badge +5
Hoi NtW!

Dat is goed! Ben benieuwd naar je terugkoppeling.

We wachten het af.

Groetjes,
Ilias

Reageer