.

Beantwoord

Waarom kan ik sinds nummerbehoud niet gebeld worden?

  • 18 December 2015
  • 8 reacties
  • 157 Bekeken

Heb onlangs een Simyo simkaart aangevraagd + nummerbehoud. Dat lijkt goed gegaan te zijn. Echter ik kan niet gebeld worden, maar wel bellen. Simkaart in andere telefoon geeft hetzelfde probleem. Wat is hier aan de hand?
icon

Beste antwoord door Estelle 19 December 2015, 09:00

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi noordred,

Welkom bij Simyo en op het Simyo Forum! Super dat je het Forum gevonden hebt om je vraag te stellen.

Heel vreemd dat je niet gebeld kunt worden. Ik zie namelijk dat alles goed gegaan is. Jouw nummer is gisteren overgezet, dat kan een van de oorzaken zijn waardoor je niet direct bereikbaar was. Maar aan de tijd dat je dit stuurde te zien, betwijfel ik dat een beetje 😞.

Kun je controleren of je vandaag wel gebeld kan worden? Mocht dat niet lukken, dan kan ik op z'n vroegst maandag pas voor je uitzoeken wat er aan de hand is.

Groetjes,
Estelle
Dag Estelle,

Ik heb het vandaag wederom geprobeerd. Ook handmatig netwerk kiezen etc geprobeerd. Probleem blijft bestaan. "Momenteel is dit nummer niet bereikbaar"
Bereik op de telefoon is bijna maximaal en ik kan dus wel gewoon uitgaand bellen. Sms ontvangen lukt overigens ook niet. Versturen weer wel.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi noordred,

Wat gek dat je nog steeds geen telefoontjes en sms'jes kunt ontvangen.

Ik ga hier morgen voor je achteraan. Wacht je mijn reactie even af?

Groetjes,
Estelle

ps. Sorry dat ik je niet sneller kan helpen. Doordat het nu weekend is, zijn niet al mijn collega's van de andere afdelingen aan het werk 😞.
Is goed Estelle, ik wacht je reactie af. Bedankt alvast.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi noordred,

Ben ik weer!

Ik begreep van mijn collega dat je op mijn berichtje zat te wachten 😉. Inmiddels heb ik al bericht terug van onze technische afdeling. Zij geven aan dat er een aantal instellingen niet goed stonden op je simkaart. Dit is allemaal rechtgezet. Als je jouw telefoon 5 minuten uitzet en opnieuw opstart, moet je gebeld kunnen worden en sms'jes kunnen ontvangen.

Laat je me even weten of dit geholpen heeft?

Groetjes,
Estelle
Beste Estelle,

Ik heb het weer geprobeerd, helaas zonder succes. Telefoon 15 minuten uit gehad. Aangezet en geen verbetering. En nu?
Het probleem is nu opgelost! Hartelijk dank voor jullie hulp.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Noordred,

Graag gedaan! Fijn dat je weer bereikbaar bent :)

Fijne feestdagen!

Groetjes,
Angelica

Reageer