Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart bij jullie geactiveerd en op mijn simyo daardoor mijn pincode gekregen. Nu probeer ik net te internetten wat het niet doet en te bellen en daar krijg ik te horen dat ik wegens adminastrieve redenen nog niet kan bellen met mijn telefoon. Terwijl ik vandaag met de helpdesk heb gesproken en ze mij hebben verzekerd dat dit geregeld was.
Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen? Ik gebruik mijn telefoon ook voor werk en heb zondag een afspraak waar ik mijn telefoon voor nodig heb...
Met mijn oude simkaart kan ik niet meer bellen..
Mvg,
Robbert
Hoi koswal,
Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en dat het verholpen is. :)
Groetjes, Charlene
Hoi Geke_v,
Ik zie inderdaad dat je aansluiting geblokkeerd is. Dit omdat je verbruik heel erg hard ging. De internetbundel die je op 10-2-2014 hebt aangeschaft is op verbruikt, en daardoor is de rest van je internet verbruik tegen buiten bundel tarief gerekend. Dat had je vast wel gemerkt aan wat je moest opwaarderen. wanneer de kosten zo snel gaan raakt de aansluiting automatisch uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd. Ik zal hem nu deblokkeren.
Ik raad je aan om de optie Internet op je Mobiel uit te schakelen op Mijn Simyo als je geen hoge kosten meer wilt maken. Dan kun je wel nog steeds via de Wifi op internet.
Groetjes, Charlene
Ik heb de prepaid opgewaardeerd en nu ben ik nog steeds om administratieve redenen niet bereikbaar en kan ook niet bellen.
Wat is hier aan te doen?
Ik ben wegens administratieve redenen niet bereikbaar. Wat kan ik hier aan doen?
Hoi Geke_v,
Ik zie inderdaad dat je aansluiting geblokkeerd is. Dit omdat je verbruik heel erg hard ging. De internetbundel die je op 10-2-2014 hebt aangeschaft is op verbruikt, en daardoor is de rest van je internet verbruik tegen buiten bundel tarief gerekend. Dat had je vast wel gemerkt aan wat je moest opwaarderen. wanneer de kosten zo snel gaan raakt de aansluiting automatisch uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd. Ik zal hem nu deblokkeren.
Ik raad je aan om de optie Internet op je Mobiel uit te schakelen op Mijn Simyo als je geen hoge kosten meer wilt maken. Dan kun je wel nog steeds via de Wifi op internet.
Groetjes, Charlene
Hallo Charlene,
Bedankt, dit heb ik gedaan.
Ik heb nu nog een vraag:
Ik heb een activatiecode van jullie ontvangen, maar nu werkt die niet, omdat dan eerst de vorige activatiecode verwijderd moet worden. Zou U dat voor mij willen doen?
Met vriendelijke groet,
Geke.
Je email heeft ons ook bereikt, en ik zie dat dit inmiddels voor je in orde is gemaakt.
Had je de email ook ontvangen?
Groetjes,
Charlene
Misschien heb je last gehad van wat vertraging, maar in je gegevens zie ik dat je inmiddels alweer gebruik hebt gemaakt van je nieuwe simkaart. Je probleem lijkt dus in ieder geval opgelost 🙂 Klopt dat?
Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is z.s.m.?
De reden dat je niet meer kon bellen en internetten is omdat je was afgesloten wegens hoogverbruik. Hierover heb je inmiddels ook al een mail gekregen en alles is afgehandeld. Je aansluiting heb ik zojuist weer vrijgegeven. Misschien moet je enkel je mobiel nog even uit- en aanzetten.
Iphone4S.
Reden?
Welkom op het forum 🙂 Ik zie dat je simkaart met een kleine vertraging is geactiveerd. Dat kan soms gebeuren. Je simkaart is nu wel geactiveerd en je hebt er zo te zien al gebruik van gemaakt 🙂 Klopt het dat je nu die melding niet meer ontvangt?
Wat is er aan de hand?
Ik heb ingesteld dat simyo automatisch waarde van mijn rekening afschrijft als deze onder een bepaald bedrag uitkomt.
Dus betalingsreden kan het niet zijn.
Wat dan wel?
Ik vindhet erg vreemd. Bel al jaren naar tevredenheid en nu ineens wordt ik afgesloten.
Daar ben ik niet echt blij mee!
Graag asap uw antwoord.
Titia
Welkom op het forum van Simyo! :)
Ik zie dat je op het moment niet bereikbaar bent, doordat je geen beltegoed hebt. Je beltegoed is niet automatisch opgewaardeerd, doordat er op 1-4-2014 een stornering heeft plaatsgevonden, staat je daar iets van bij? 🙂 Hierdoor is de optie "Automatisch opwaarderen" via je bankrekening gedeactiveerd.
Om nu het snelst weer bereikbaar te zijn, zou ik je willen aanraden eenmalig via iDEAL op te waarderen en dan kan ik vervolgens kijken hoe we het voor je kunnen oplossen dat er weer automatisch opgewaardeerd kan worden via je bankrekening.
Ik hoor graag van je! 🙂
Ik kan ook niet bellen om administratieve redenen, maar geen van de bekende redenen zijn van toepassing om mijn abonnement. Mijn abonnement is 3 nov. ingegaan en heeft gewerkt tot eind nov.
Kunnen jullie uitzoeken wat het probleem is?
Alvast bedankt.
Wat gek dat je ineens niet meer kunt bellen
Ik dacht even de proef op de som te nemen en je te bellen, maar ik hoor na een tijdje: "I'm sorry, that number is not valid"
Ik weet niet of je je telefoon al opnieuw hebt opgestart, dat wil nog wel eens helpen namelijk. Voor nu heb ik je simkaart even opnieuw aangemeld op het netwerk, dus als je nu in elk geval wel even opnieuw wilt opstarten?
En me laten weten of het geholpen heeft natuurlijk 😉
...
Ik weet niet of je je telefoon al opnieuw hebt opgestart, dat wil nog wel eens helpen namelijk. Voor nu heb ik je simkaart even opnieuw aangemeld op het netwerk, dus als je nu in elk geval wel even opnieuw wilt opstarten?
...
Opnieuw opstarten had ik natuurlijk al geprobeerd, maar dat loste het niet op.
Bedankt voor het opnieuw aanmelden, dat werkte wel ik kan weer bellen!
Hallo, ik kan ineens niet meer bellen vanwege administratieve redenen. Ik heb geen nieuwe simkaart, voldoende beltegoed en opnieuw opgestart. Hoe kan dit opgelost worden?
Vriendelijke groet, Petra
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je niet meer kunt bellen wegens administratieve redenen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met je telefoonnummer? Dan kijk ik even met je mee.
Groetjes,
Seren
Hoi Seren
Bedankt voor je reactie. Ik heb een vermoeden waar het aan ligt. Kan het ook zo zijn dat de ontvanger geen beltegoed meer heeft. Ik meende dat je dan altijd gebeld kan worden maar mogelijk klopt dat niet. Ik liet nl iemand anders naar hetzelfde nummer bellen en die kreeg toen dezelfde melding. Ik heb zelf nog niet geprobeerd naar een ander nummer te bellen.
Vr gr Petra
Hi
Bedankt voor je bericht.
Helaas kunnen wij niet inzien waarom een ander wegens administratieve redenen afgesloten is. Wij kunnen alleen zien wat er in ons systeem staat. Uit je verhaal lees ik dat je ook geprobeerd hebt om met een ander toestel te bellen naar hetzelfde telefoonnummer waarbij je wederom de zelfde melding kreeg. Ik ga er dus vanuit dat er inderdaad iets misgaat bij de persoon die je probeert te bellen.Tot slot wil ik je echt adviseren om even een ander telefoonnummer te bellen om te kijken of je dezelfde melding krijgt, mocht dit het geval zijn adviseer ik je toch om mij even een privé bericht te sturen, dan kan ik meekijken in je aansluiting.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.