Ik heb sinds vandaag mijn nieuwe simkaart ingesteld. Ik kan zelf wel bellen, maar niet gebeld worden. Dan gaat deze bij de andere direct naar mijn voicemail. Hoe kan ik dit oplossen?
Ben je met hetzelfde nummer overgestapt van een andere provider naar Simyo? Dan kan het zijn dat je nummer op dat moment nog niet was overgezet. Je kunt de Simyo-simkaart (of eSIM) dan wel al installeren en gebruiken, alleen zijn je bundels dan nog niet actief en ben je ook nog niet bereikbaar tot het moment dat je bent overgezet.
Pas als je oude abonnement is gestopt (= het nummer is overgezet) leidt het telefoonnummer naar de Simyo-aansluiting. Je ziet dat doorgaans doordat je op je oude verbinding ‘Geen netwerk’ meer hebt.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact hierover opneemt! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Hopelijk is het hiermee opgelost.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Bedankt voor je hulp
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.