.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen of gebeld worden?

  • 21 December 2014
  • 5 reacties
  • 275 Bekeken

Badge
Heb simkaart er al uit gehad, overnieuw gestart,  maar ik krijg wel meldingen dat ik een voicemailbericht heb, wel 3 maar ik kan niet bellen of gebeld worden. Ik heb ook geen bereik. Dat had ik altijd wel en als ik probeer te bellen hoor ik netwerk buiten bereik... sind 4 dagen dan ineens. Ik vind als ik niet kan bellen ik er ook niet voor hoef te betalen, maar dat is mijn mening
icon

Beste antwoord door Ali 22 December 2014, 14:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi eend66,

Welkom op het forum.

Vervelend om te horen dat je al dagen geen gebruik kan maken van je simkaart.

Ik heb je bericht verplaatst naar het Bellen subforum, zodat anderen met dezelfde sneller antwoord kunnen vinden.

Ik heb je aansluiting bekeken en zag dat er een doorschakeling actief is, naar je eigen nummer. Dit is een toestelinstelling, Simyo heeft hier geen invloed op.

Je kan alle doorschakelingen annuleren door #002# in te toetsen en de belknop in te drukken. Je krijgt vervolgens een melding te zien dat alles is uitgeschakeld.

Kan je ons laten weten of je weer kan bellen en gebeld worden?
Badge
Hij doet het weer sinds vanochtend, ik probeerde mijn sim in mijn mans telefoon, daarna deed hij het weer. Als ik de code intik krijg ik een vreemde melding

Oproep doorschakelen Verbindsprobleem of ongeldige MMi-code
Reputatie 6
Badge +10
Hoi eend66,

Wat goed om te horen dat het is opgelost! Goed dat je de simkaart in de telefoon van je man hebt geprobeerd. Ik durf niet zo goed te zeggen waar het aan gelegen heeft. Misschien zat er een vuiltje tussen je simkaart en je telefoon!

Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het forum! 😃
Badge
:)  bedankt v oor de hulp en laten we hopen dat het niet nodig is 😉
Reputatie 6
Badge +10
Hoi eend66,

Laten we het inderdaad hopen dat het niet nodig is. Gaan we uiteraard ook niet van uit 😉!

Reageer