Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik geen verbinding maken met een netwerk?

  • 7 July 2021
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Hallo,

Ik kan niet bellen of gebeld worden sinds vandaag. Bovenin mijn toestel staat "alleen noodoproepen". Ook zijn er een aantal namen in mijn app kontakten vervangen door telefoonnummers. Kortom er lijkt een storing te zijn. Kunt u mij hierbij helpen? En zou u mij dat privé willen sturen? Bedankt alvast! 

 

Hartelijke groet,

Jannette

Hoi Jannette, 

Welkom op ons forum!

Wat gek dat je simkaart het niet doet! Ik geef hem voor de zekerheid even een reset op het netwerk. Zou jij tien minuten je telefoon kunnen uitzetten en daarna weer aanzetten? Dan zou alles het weer moeten doen!

Mocht je toch nog steeds geen netwerk kunnen vinden, zou je je simkaart dan eens in een ander toestel kunnen proberen? En ook een andere simkaart in je eigen toestel? Dan kunnen we kortsluiten wat de boosdoener is 😅

Laat je het ook weten als alles het weer doet?

Hoor het graag van je!

Groetjes, 
Bas


Beste symio ik heb geen netwerk kunt u mij mailen wat er loos is? Mijn mail is tjatjaxxxx@xxxx. Ik heb 15 euro op mijn kaart staan dus dat is niet het probleem. Groet Laurence 


Beste symio ik heb geen netwerk kunt u mij mailen wat er loos is? Mijn mail is tjatjaxxxx@xxxx. Ik heb 15 euro op mijn kaart staan dus dat is niet het probleem. Groet Laurence 

@Laurence11 Maak hier een eigen nieuwe vraag voor aan, je haakt nu aan op een 3 jaar oude, en al beantwoorde vraag van iemand anders. En ook: vermeld nooit je mail adres in een openbaar forum als deze. Vul zoveel mogelijk gegevens in bij je forumprofiel zodat Simyo medewerkers ze kunnen lezen. Men zal zeker reageren.


Hoi @Laurence11,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt.  Allereerst wil ik je erop wijzen dat het delen van persoonlijke gegevens op een openbaar forum niet veilig is. Daarom heb ik uit voorzorg je e-mailadres uit je bericht verwijderd. Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag mee naar een oplossing. 

Thanks @Kaas Berrie voor je hulp! 


Groetjes,
Seren


Reageer