Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom kan ik geen SMS sturen naar 3010?

• 3 februari 2025
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb een SMS verstuurd naar 3010 met een antwoord van een prijsvraag en zou een retour SMS krijgen maar deze ontvang ik niet. Hoezo niet?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Jan Martin,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@Groentjuh (bedankt!!) al het juiste antwoord hebt gekregen. Mocht je dit toch ingeschakeld willen hebben dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Wel zie ik dat ​@JanD (bedankt!) een tip met je heeft gedeeld, wellicht de moeite waard om te overwegen of je inderdaad gebruik wilt maken van de betaalde SMS-dienst of toch liever niet. 

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

3 reacties

• 816 reacties
  • 4 februari 2025

Beste ​@Jan Martin is de SMS wel correct afgeleverd?

Het lijkt oplichting te zijn volgens onderstaande link:

http://www.3010sms.nl/

Google ook maar eens met als steekwoord SMS 3010

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4053 reacties
  • 4 februari 2025

3010 is een betaal SMS-dienst. Standaard zijn deze soort diensten geblokkeerd. Volgens mij kan de klantenservice deze blokkade opheffen.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • antwoord
  • 5 februari 2025

Hoi ​@Jan Martin,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je van ​@Groentjuh (bedankt!!) al het juiste antwoord hebt gekregen. Mocht je dit toch ingeschakeld willen hebben dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Wel zie ik dat ​@JanD (bedankt!) een tip met je heeft gedeeld, wellicht de moeite waard om te overwegen of je inderdaad gebruik wilt maken van de betaalde SMS-dienst of toch liever niet. 

Groetjes,
Amy

Reageer