Sinds ik bij Simyo klant ben kan ik geen sms meer sturen naar service nummers. Het versturen lijkt goed te gaan, echter krijg ik nooit het bericht terug wat zo'n servicenummer bij ontvangst stuurt.
Sms naar mobiele nummers is geen probleem.
Ik heb gezocht naar een instelling hiervoor, deze heb ik alleen niet gevonden. Graag jullie hulp!
Dit word niet ondersteund bij Simyo, net als het bellen naar 0906 / 0909 nummers.
https://forum.simyo.nl/sms-and-mms-61/faq-waarom-niet-smsen-naar-betaalde-sms-diensten-25375/
Belachelijk dat je als klant niet zelf de keuze kan maken. Standaard uit is prima, tegelijkertijd ben ik oud en wijs genoeg om mijn eigen keuzes te maken en wil ik deze dienst dus aan kunnen zetten. Echt een minpunt....
Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Sms&mms.
Ik begrijp je sentiment volledig. Jij bent inderdaad oud en -ik neem aan- wijs genoeg om deze beslissing te maken.
Echter, het bellen en sms'en naar entertainment nummers is een dienst die niet wordt aangeboden bij Simyo. Je verstuurde smsje komt overigens wel aan, je ontvangt alleen niet het kostbare berichtje terug.
Raytje, dank je voor je snelle antwoord.
Wat vreemd dat het helemaal niet mogelijk is. Ik wou graag meedoen aan een winactie op de radio, maar nu kan ik helemaal niet bellen vanaf mijn eigen telefoon. Geen Simyo meer voor mij.
Dit is een topic van negen jaar geleden, zover ik weet is dit nu wel mogelijk .
een moderator kan dit voor je regelen wacht even de reactie af.
Dit is een topic van negen jaar geleden, zover ik weet is dit nu wel mogelijk .
een moderator kan dit voor je regelen wacht even de reactie af.
Met sim-only is het bellen naar 0906- en 0909-nummers NIET mogelijk. Staat in de tarieven. Ook SMS-diensten werken bij sim-only niet.
Naar mijn weten kan bij prepaid de klantenservice het wel aanzetten.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je dit jammer vindt. Deze optie hebben wij standaard uitstaan voor onze klanten om ze te beschermen tegen extra kosten.
Als je mij een privébericht stuurt met jouw persoonlijke gegevens kan ik er wellicht voor zorgen dat dit wordt ingeschakeld.
Bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Amy
Goedenavond Amy,
Zou je dit alsjeblieft ook in mijn account zo willen instellen?
Bij voorbaat hartelijk dank!
Bart
Hoi
Zou je mij een privébericht kunnen sturen? Dan help ik je via die weg verder.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.