.

Beantwoord

Waarom kan ik geen sms naar entertainmentnummers sturen?

  • 26 February 2015
  • 3 reacties
  • 623 Bekeken

Badge
Beste,

Sinds ik bij Simyo klant ben kan ik geen sms meer sturen naar service nummers. Het versturen lijkt goed te gaan, echter krijg ik nooit het bericht terug wat zo'n servicenummer bij ontvangst stuurt.

Sms naar mobiele nummers is geen probleem.

Ik heb gezocht naar een instelling hiervoor, deze heb ik alleen niet gevonden. Graag jullie hulp!
icon

Beste antwoord door Ray 26 February 2015, 09:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ik neem aan dat je de 4 cijferige sms diensten bedoelt? 
Dit word niet ondersteund bij Simyo, net als het bellen naar 0906 / 0909 nummers. 

https://forum.simyo.nl/sms-and-mms-61/faq-waarom-niet-smsen-naar-betaalde-sms-diensten-25375/
Badge
Dank voor de info.

Belachelijk dat je als klant niet zelf de keuze kan maken. Standaard uit is prima, tegelijkertijd ben ik oud en wijs genoeg om mijn eigen keuzes te maken en wil ik deze dienst dus aan kunnen zetten. Echt een minpunt....
Reputatie 5
Badge +11
Hoi IngeFHG,

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Sms&mms.

Ik begrijp je sentiment volledig. Jij bent inderdaad oud en -ik neem aan- wijs genoeg om deze beslissing te maken.
Echter, het bellen en sms'en naar entertainment nummers is een dienst die niet wordt aangeboden bij Simyo. Je verstuurde smsje komt overigens wel aan, je ontvangt alleen niet het kostbare berichtje terug.


Raytje, dank je voor je snelle antwoord.

Reageer