.

Beantwoord

Waarom kan ik geen 0800 bellen (bellen service nummers staat aan)

  • 6 August 2014
  • 3 reacties
  • 4516 Bekeken

Ik heb al enkel malen geprobeert om het nummer 08000229940 te bellen, maar krijg geen verbinding. Nummer is correct, is een re-call op een ontvangne gesprek. Ook met mijn vaste lijn (niet via Simyo) werkt het zonder problemen.
icon

Beste antwoord door Ernst 7 August 2014, 12:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi gerritvans, welkom op het Simyo forum :)

Wanneer het met jouw aansluiting mogelijk is om servicenummer te bellen, hoor je elk 0800 of 0900 nummer te kunnen bellen.
Om de proef op de som te nemen of het nummer überhaupt te bereiken is heb ik het zelf maar even gebeld en hij doet het!
De meneer die ik sprak wist ook meteen dat het om jou ging en dat je ze al gesproken had 😃
Hoi gerritvans, welkom op het Simyo forum :)

Wanneer het met jouw aansluiting mogelijk is om servicenummer te bellen, hoor je elk 0800 of 0900 nummer te kunnen bellen.
Om de proef op de som te nemen of het nummer überhaupt te bereiken is heb ik het zelf maar even gebeld en hij doet het!
De meneer die ik sprak wist ook meteen dat het om jou ging en dat je ze al gesproken had :D


Helaas, ik heb wel met Marco gesporken omdat hij mij gebeld had of doordat ik met mijn vaste telefoon hem belde. Met mijn mobile gaat dat echt niet. Letwel, ik reply dan op zijn oproep zodat ik geen vergissing kan maken met het invoeren van zijn nummer. Andere 0800 nummers, b.b. van de belastingdienst, die ik gebeld heb vanaf mijn mobile werken wel, maar specifiec deze niet.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi gerritvans,

Dan ben ik bang dat er toch ergens iets fout gaat. Je kan namelijk wel naar andere 0800-nummers bellen, dat toont aan dat het werkt. Ernst heeft gebeld met een Simyo aansluiting en kan wel naar 08000229940 bellen. Dat betekent dat je met Simyo ook naar dat specifieke nummer kunt bellen.

Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar het kan misschien een doorschakeling zijn. Door ##002# te bellen schakel je alle doorschakelingen uit. Helpt dat?

Als dat niet werkt, probeer dan je simkaart eens in een andere telefoon. Als je met die andere telefoon wel naar 08000229940 kan bellen, dan is er toch echt iets mis met de instellingen van je eigen telefoon.

Ik hoop je eruit komt, wil je laten weten of het is gelukt om met je eigen telefoon 08000229940 te bellen?

Reageer