.

Beantwoord

Waarom kan ik bellen maar niet gebeld worden?

  • 1 June 2017
  • 3 reacties
  • 307 Bekeken

Vandaag is mijn nummer overgezet naar Simyo. Fantastisch zal je zeggen.... Ik kan echter wel bellen maal niet gebeld worden of ben anderszins bereikbaar. Heb ik het verkeerde abonnement afgesloten van wel bellen maar niet gebeld worden. Ruuuuustig. Ik heb wel de suggesties die de site doet op je vraag uitgevoerd. Resultaat niet gewijzigd. Wat vergeet ik te doen?
icon

Beste antwoord door Caspar 6 June 2017, 11:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Het overzetten van een nummer is een hele stap, in het begin kan dit troubles geven. Kijk het even af tot morgen, een moderator zal zich nog melden.
Een nachtje slapen heeft zowel mij als het overzetten goed gedaan. Na het opstaan toch maar proberen en.......... ik kan weer gebeld worden.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jent van Zoggel,

Welkom bij Simyo en welkom op ´t forum :)

Wat vervelend dat het niet helemaal soepel leek te gaan met het nummerbehoud. Ik snap heel goed dat je dan snel wilt weten wat er aan de hand is.

Wanneer je je simkaart activeert, kan je gelijk al bellen. Dit kan met je tijdelijke of jouw normale 06-nummer zijn. Pas wanneer jouw normale nummer overgezet is, kan je gebeld worden op je normale 06-nummer.

Gelukkig is alles goed gekomen na een nachtje slapen en kan je nu bellen en gebeld worden met/op je normale 06-nummer :D

Heb je hier nog vragen over?

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer