.

Beantwoord

Waarom is nummerbehoud vanaf KPN telkens niet mogelijk?

  • 13 October 2014
  • 1 reactie
  • 312 Bekeken

Beste,
Mijn contract loopt af op 2 november, welke datum vul ik in voor opzeggen en nummerbehoud
Hij wordt namelijk telkens geweigerd, krijg ik als melding

hoor het graag
groet john
icon

Beste antwoord door Ernst 14 October 2014, 14:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi GJHKerstholt, welkom op het Simyo forum!

Ik heb jouw topic verplaatst naar het forumonderdeel Nummerbehoud. Daar kunnen andere forumbezoekers met dezelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

In je gegevens zie ik inderdaad dat je nummerbehoud telkens wordt afgewezen door je vorige provider :(
De reden is elke keer dat de gewenste overstapdatum niet mogelijk is. Wanneer je met hen contact hierover opneemt kunnen zij je hier meer informatie over geven.

Reageer