.

Beantwoord

Waarom is mijn voicemail niet uitgeschakeld?

  • 8 October 2016
  • 9 reacties
  • 190 Bekeken

Badge
Voor de zoveelste keer word ik weer doorgeschakeld naar voicemail na enkele keren overgegaan te zijn.

Willen jullie dit nu eens eindelijk voorgoed uitschakelen.

Ik krijg daar genoeg van. Misschien helpen ingezonden stukjes in diverse kranten, familie bijeenkomsten, werkcollega's inlichten en bij klagen wil misschien helpen om eindelijk dit resultaat te krijgen? Ik wacht nog even! af maar doe dat nu eens . Waardeloos.
icon

Beste antwoord door Ilias 10 October 2016, 16:53

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Moet ik echt maar deelen?
Fijn om te zien dat je een vriendelijk geschreven topic hebt. :8
Badge
Neem me niet kwalijk, nou, eigenlijk interesseert mij dat niet, maar dit gesodemieter is echt niet de eerste keer dat ik met deze klacht kom. Even gaat het dan goed en op slinkse manier wordt de klant er weer ingeluisd. So please Maak dat in orde en schakel dat uit
Even voor de duidelijkheid, een klant wordt er niet ingeluisd. Dit kan gebeuren door een technische fout, of heb jij nog nooit meegemaakt dat bijvoorbeeld de tv of een ander apparaat stuk ging? Je stelt deze vraag voor het eerst op het forum.. Een moderator kan voicemail voor je uitzetten en dat is dan definitief. Wil je het later weer aan kan dat maar dan niet via 12339 wel via de moderator.

Fijne dag nog.

**
Misschien kun je het aftrekken van je belasting. 🙂
Badge
Jij bent wel een optimist 🙂 werkt daar nog niet zo lang, denk ik
Geeft niet hoor 🙂 Welterusten
12339 moet zijn 12331.
Denk je dat? Geeft niet hoor;)
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Henkmini,

Omdat wij op het Forum respect een belangrijke waarde vinden, heb ik jouw reacties aangepast. Het is niet de bedoeling dat je de aandacht trekt naar je reacties door middel van hoofdletters en leestekens.

Ik zie dat je eerder ook bent gewaarschuwd voor de wijze waarop je een reactie hebt getypt. Ik hoop dat we nog een gezellige tijd tegemoet kunnen gaan op het Forum. We helpen je natuurlijk ook heel graag verder.

Om de voicemail uit te schakelen kun je bellen naar 12339. Hiermee wordt jouw voicemail dus uitgeschakeld. Het is mij de vraag hoe de voicemail weer aan kon gaan. Helaas heb ik daar geen antwoord op. Heb je hier al naar gebeld en heeft het gewerkt? Zo nee, dan help ik je graag verder. Het is namelijk zo dat de voicemail vanuit ons systeem al uit heeft gestaan voor een tijd.

Dankjewel, Friesian!

Groetjes,
Ilias
Badge
Tja, hierbij wil ik mijn excuus echt heel graag! aanbieden. Zelfbeheersing was ver te zoeken bij mij. Ik was wat boos en geïrriteerd door het voicemail gedoe. Of die on beheerste uitvallen komen door mijn laatste cva..... De zoveelste. Kan hier weinig aan toe voegen. Nogmaals excuses gevraagd, ook aan de vorige collega's van u. Henk Kist
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Henkmini,

Dit is écht enorm gewaardeerd, Henk! Heel erg bedankt voor je excuses en we hadden het je al bij voorhand vergeven. Wij blijven altijd van je houden!

Ik heb je excuses overgebracht naar mijn collega's en zij reageren ook enorm blij hiermee. Dankjewel!

Heb je nog vragen over de voicemail of heb je nog andere vragen? Wij helpen je enorm graag verder!

Groetjes,
Ilias

Reageer