Skip to main content
antwoord

Waarom is mijn nummer buiten gebruik gesteld?

  • June 10, 2025
  • 5 reacties
  • 39 Bekeken

Ik hoor net van een vriend dat mijn nummer buiten gebruik is!??? Hoe kan dat, ik ben nu onbereikbaar!

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@JeroendeBever1970NL,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je niet bereikbaar bent! 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en er mogelijk een blokkade stond op jouw aansluiting. Deze is nu opgeheven en zou alles weer moeten werken naar behoren. 

Laat je even weten of je weer bereikbaar bent en alles weer goed werkt?

Bedankt voor jullie reacties ​@wimj12  en ​@JanD!

Groetjes,
Amy

5 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • June 10, 2025

Beste ​@JeroendeBever1970NL heb je een abo of een prepaid?

Heb je in MijnSimyo de instellingen al eens nagelopen en waar nodig aangepast?

Reset de netwerkinstellingen binnen je mobiel eens, dan worden wifi, BT en mobiel terujggezet naar fabrieksinstellngen.

Geen resultaat, dan kan het zijn dat Simyo je sim even moet resetten, zie hieronder voor de contactmogelijkheden:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

of wacht de reactie van een moderator af vandaag.

Succes.


Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • June 10, 2025

Kun je zelf bellen? 
Kunnen anderen je ook niet bellen?


Ben onbereikbaar


JanD
  • Forum Expert
  • June 10, 2025

Ben onbereikbaar

Dan kun je dus zelf wel bellen blijkt hieruit ​@JeroendeBever1970NL 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • June 10, 2025

Hoi ​@JeroendeBever1970NL,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je niet bereikbaar bent! 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en er mogelijk een blokkade stond op jouw aansluiting. Deze is nu opgeheven en zou alles weer moeten werken naar behoren. 

Laat je even weten of je weer bereikbaar bent en alles weer goed werkt?

Bedankt voor jullie reacties ​@wimj12  en ​@JanD!

Groetjes,
Amy