Skip to main content

.

Ik heb een prepaid abonnement, maar als ik wil bellen kan dat niet want dan hoor ik: '’Uw aansluiting is vanwege administratieve redenen buiten gebruikt gesteld'’. Zouden jullie kunnen kijken wat het probleem is?

Gaat het om prepaid of een sim only abonnement? @Astrid1 dat is me niet geheel duidelijk. Een medewerker, moderator kan met je meekijken in het systeem en zal zich nog melden. Lees in de tussentijd alvast maar even deze pagina door.

*Edit*

En deze informatie.


Hoi Astrid,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Zojuist heb ik jouw (prepaid) aansluiting erbij gepakt en heb gezien dat jouw simkaart nog geblokkeerd was. De blokkade zou eigenlijk automatisch opgeheven moeten worden, maar dit is niet gebeurd. Ik heb het zojuist handmatig voor je gedaan, dus als je de telefoon even uitschakelt en daarna weer aanzet, moet alles weet gewoon naar behoren werken. 

 

Bedankt voor het meedenken Friesian! 

 

Groetjes,

Tessanne


Reageer