Volgens mij was het nummer 1200 een interessant nummer op de specificaties. Volgens mij vallen gesprekken daarnaar inderdaad buiten de belbundel, maar zijn vervolgens gratis. Dat is als ik het goed heb gedaan om te voorkomen dat de minuten, die naar 1200 gebeld zijn, van de belbundel af gaan.
Gesprekken naar 1200 zouden niet van de belbundel af moeten gaan.
Een moderator (=Simyo medewerker) zal morgen waarschijnlijk vragen of je hem/haar een privébericht wilt sturen, zodat hij/zij even mee kan kijken op de aansluiting.
Hoi @Loes Marjon,
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Het bellen naar 1200 hoort inderdaad gratis te zijn en niet van de belminuten af te gaan zoals @Groentjuh aangeeft. Als dit wel van je belminuten is afgegaan dan gaat er iets mis en zou dit verder onderzocht moeten worden. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zet dit dan door naar de technische dienst.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi @Loes Marjon,
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Het bellen naar 1200 hoort inderdaad gratis te zijn en niet van de belminuten af te gaan zoals @Groentjuh aangeeft. Als dit wel van je belminuten is afgegaan dan gaat er iets mis en zou dit verder onderzocht moeten worden. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zet dit dan door naar de technische dienst.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi Roeqaija
ik hoor graag van je.
ps:dit is het telefoonnummer van mijn moeder van 77jaar. Dit gaat allemaal een beetje boven haar pet. Dus ik ben dit als dichter aan het uitzoeken.
vr Gr Marjon
Hoi @Loes Marjon,
Bedankt voor je reactie! Ik heb voor de veiligheid je telefoonnummer verwijderd uit je bericht. Dit is namelijk openbaar en kan door iedereen teruggelezen worden. Je kunt mij een privébericht sturen en dan kijken we samen even naar de aansluiting van je moeder .
Groetjes,
Roeqajja