Skip to main content

.

Als ik bel of gebeld wordt horen mensen mij niet. Ik hoor hun wel. Als ik de verbinding verbreek en opnieuw bel horen ze mij wel. Hebben jullie een idee wat dat kan zijn?

Overkomt je dat ook als je de sim tijdelijk in een andere mobiel doet, zo ja dan is de sim defect en kan deze vervangen worden @AvO1969 

Hoi @AvO1969,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat mensen je pas horen na de tweede keer dat zij jou bellen!

Heb je je simkaart al in een andere telefoon uitgetest om te kijken of je dan hetzelfde probleem hebt zoals @J.D.L. ook al aan gaf? Ik hoor graag van je wat het resultaat hiervan is! Mocht je hetzelfde probleem ook met een andere telefoon hebben, dan stuur ik je graag een nieuwe simkaart op.

Bedankt voor je hulp! @J.D.L. 

Groetjes,
Roeqajja

Dank voor jullie reacties. Ik moet het nog proberen; moet eerst een telefoon organiseren waar ik dat even mee kan doen (en waar ik de sim ook even in kan laten zitten zodat ik wat langer kan testen). 

@Roeqajja ik heb het nog niet geprobeerd, maar omdat ik net tijdens een telefoongesprek steeds wegviel heb ik uiteindelijk gebeld via whatsapp op wifi en dat ging wel goed. Kan dat een indicatie zijn?

Dat het wel via whatsapp over wifi werkt, sluit niet uit dat het probleem niet in bijvoorbeeld de 4g-modem van het toestel zit of dat het bijvoorbeeld in Simyo's simkaart fout gaat.

Hoi @AvO1969,

Bedankt voor je reactie. Wat @Groentjuh zegt klopt inderdaad. We kunnen het beste even testen wat de simkaart doet in een andere telefoon om sneller te achterhalen waar het mis gaat. 

Ik hoor het graag van je! 

Groetjes,
Amy

Reageer