Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom hoort mijn partner krakend geluid tijdens het bellen?

• Beginner
  • 2 reacties

Mijn echtgenoot, bellende met Simyo, klaagt dat ze last heeft van krakend geluid bij het bellen. De tegenpartij hoort zij zelf prima maar de andere partij hoort haar met krakende geluiden. Nu lees ik een dergelijke klacht meer op dit forum waarbij ik lees dat een sim reset een oplossing kan zijn of een nieuwe sim. Wellicht is dat in dit geval ook een oplossing. Ik verneem graag een suggestie.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Hgnw,

Bedankt voor je reactie. Goed dat jullie dit hebben kunnen testen! 

Ik kan kosteloos een nieuwe simkaart opsturen. Zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd door jullie zelf dan komt de oude simkaart te vervallen. Voor de nieuwe simkaart kan je mij een privébericht sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat de nieuwe simkaart jullie kant op komt ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1285 reacties
  • 2 april 2025

Hebben jullie de simkaart al eens getest in een andere mobiel om te kijken of je dan hetzelfde probleem ervaart?

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2436 reacties
  • 2 april 2025

Hoi ​@Hgnw,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je echtgenoot een krakend geluid hoort tijdens het bellen! Sinds wanneer ervaart ze dit probleem? Is dit op specifieke plekken wanneer ze belt of overal? Welk merk en model telefoon wordt er gebruikt voor de Simyo simkaart?

Ook ben ik ben als ​@Ron H benieuwd welk resultaat jullie krijgen als de simkaart in een andere telefoon wordt getest. Zo kunnen we wellicht sneller de oorzaak achterhalen. 

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 2 april 2025

Huidige telefoon is een Motorola G72. Deze heeft 2x een sim (kpn en Simyo). De kpn sim geeft geen enkel probleem. Probleem is er voor zover ik weet altijd. Andere telefoon moet nog uitgeprobeerd worden en zit hem mn in beschikbaar zijn ervan. Ik zal berichten bij resultaat.

• auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 12 april 2025

Sim kaart uiteindelijk kunnen proberen in een andere telefoon. Het probleem gaat mee dus nog steeds krakend geluid bij de ontvanger terwijl die kraakhelder binnenkomt. Zal ik dan een vervangende sim aanvragen? Dit duurt een paar dagen las ik maar dan zal op een bepaald moment de huidige sim wel ophouden te functioneren of gebeurt dit pas wanneer de nieuwe geactiveerd wordt? Iemand bekend met deze procedure?

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2436 reacties
  • antwoord
  • 14 april 2025

Hoi ​@Hgnw,

Bedankt voor je reactie. Goed dat jullie dit hebben kunnen testen! 

Ik kan kosteloos een nieuwe simkaart opsturen. Zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd door jullie zelf dan komt de oude simkaart te vervallen. Voor de nieuwe simkaart kan je mij een privébericht sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat de nieuwe simkaart jullie kant op komt ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy

Reageer