Skip to main content

.

Vraag

Waarom hoort mijn partner krakend geluid tijdens het bellen?

• Beginner
  • 1 reactie

Mijn echtgenoot, bellende met Simyo, klaagt dat ze last heeft van krakend geluid bij het bellen. De tegenpartij hoort zij zelf prima maar de andere partij hoort haar met krakende geluiden. Nu lees ik een dergelijke klacht meer op dit forum waarbij ik lees dat een sim reset een oplossing kan zijn of een nieuwe sim. Wellicht is dat in dit geval ook een oplossing. Ik verneem graag een suggestie.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1278 reacties
  • 2 april 2025

Hebben jullie de simkaart al eens getest in een andere mobiel om te kijken of je dan hetzelfde probleem ervaart?

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2390 reacties
  • 2 april 2025

Hoi ​@Hgnw,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je echtgenoot een krakend geluid hoort tijdens het bellen! Sinds wanneer ervaart ze dit probleem? Is dit op specifieke plekken wanneer ze belt of overal? Welk merk en model telefoon wordt er gebruikt voor de Simyo simkaart?

Ook ben ik ben als ​@Ron H benieuwd welk resultaat jullie krijgen als de simkaart in een andere telefoon wordt getest. Zo kunnen we wellicht sneller de oorzaak achterhalen. 

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 2 april 2025

Huidige telefoon is een Motorola G72. Deze heeft 2x een sim (kpn en Simyo). De kpn sim geeft geen enkel probleem. Probleem is er voor zover ik weet altijd. Andere telefoon moet nog uitgeprobeerd worden en zit hem mn in beschikbaar zijn ervan. Ik zal berichten bij resultaat.

Reageer